Pagina 1 van 1

handig toch die zweden...

Geplaatst: di 05 mei 2009, 19:55
door Henkjan
ze hebben nu zelfs kant&klare behuizingen

Afbeelding

Geplaatst: di 05 mei 2009, 20:03
door sietse
Leuk, bloemetje er in of er op.. :?: ... :D

Geplaatst: di 05 mei 2009, 20:07
door Soundexcel
Hoe groot is dat bakje?
Al een tijd op zoek naar zoiets :)

Geplaatst: di 05 mei 2009, 21:30
door mikekiwi
Soundexcel schreef:
Hoe groot is dat bakje?
Al een tijd op zoek naar zoiets :)
Plaatje is klikbaar, je kunt ze voor weinig in meerdere formaten bestellen.. (16x16, 20x20, 24x13)

Geplaatst: di 05 mei 2009, 21:34
door b_force
Hadden ze bij partsexpress ook al geloof ik :lol: :lol:

Helaas net iets te duur.

Geplaatst: di 05 mei 2009, 22:02
door mischa72
Heb hier zelf 2 exemplaren van
mikekiwi schreef:
(16x16, 20x20)
Oorspronkelijk als cd-bakje, maar ik denk erover om er behuizingen van te maken voor mijn Gainclone monoblokken :D .

Zo kun je voor de gein ook eens bij een Xenos binnenwandelen om te kijken of je nog van hun produkten een beter doel kunt geven als waarvoor ze oorspronkelijk gedacht waren.

Groeten,
Mischa

Re: handig toch die zweden...

Geplaatst: wo 06 mei 2009, 1:01
door richard
Henkjan schreef:
ze hebben nu zelfs kant&klare behuizingen
BJURÖN

Voor de naam alleen al zou je het doen.

Geplaatst: vr 08 mei 2009, 20:57
door amanda
Deze staan in de k&t

Geplaatst: ma 11 mei 2009, 9:11
door arjank
Zo loop ik ook altijd door de intratuin en de ranzijn :D IK heb in het verleden al eens speakers gemaakt met verzinkte bloembakken 8)
Laatst zag ik mooie keramische bakken in hoogglans zwart (ca. 13 x 25 x 15 cm) , voor maar 13 euro per stuk, hehehh. Leuk voor een kleine speakertje.

Re: handig toch die zweden...

Geplaatst: di 16 feb 2010, 23:07
door Gobla
Tegenwoordig ook al ruime HK-DAC behuizingen van RVS!
Afbeelding

Alleen nog even een afdekplaat toevoegen.

Re: handig toch die zweden...

Geplaatst: za 20 feb 2010, 17:02
door ]eep
ik heb ook nog een mooie vaas gevonden van aluminium bij de Xenos. Heel mooi als tweeter behuizing boven op een kast zoals bij B&W. Ik heb helaas geen beter plaatje. De linkse is het. De platte voet is 92mm doorsnede.

Afbeelding

Re: handig toch die zweden...

Geplaatst: zo 21 feb 2010, 11:45
door MichaelB
Bij de Makro: mooie satelliet/mid-hoog behuizingen van bamboe.

Even de afmetingen van de simplehuman site gehaald. Zijn in inches:

Zeeppompje: 4.5"D x 3.5"W x 7"H
Tissuehouder: 6.1"D x 6.1"W x 6.3"H
Pot en deksel: 3.5"D x 3.5"W x 4.7"H
Tandenborstelhouder: 3.5"D x 6.5"W x 4.1"H
Afvalemmer: 8.3"D x 8.3"W x 13"H

Na een vergroting van de pot en deksel tot origineel formaat, kom ik op een wanddikte van 5mm :mrgreen:

behuizing Makro.jpg

Re: handig toch die zweden...

Geplaatst: di 23 feb 2010, 18:26
door indoubt
]eep schreef:
ik heb ook nog een mooie vaas gevonden van aluminium bij de Xenos. Heel mooi als tweeter behuizing boven op een kast zoals bij B&W. Ik heb helaas geen beter plaatje. De linkse is het. De platte voet is 92mm doorsnede.

Afbeelding
Ik heb wel een beter plaatje hoor :mrgreen:

Re: handig toch die zweden...

Geplaatst: wo 24 feb 2010, 1:22
door b_force
Kirsten vond ze zo schattig :mrgreen:

Re: handig toch die zweden...

Geplaatst: do 04 mar 2010, 1:03
door Marp