Weer met veel teveel tegelijk bezig....
Geplaatst: vr 10 jun 2005, 23:53
Ik ben weer beig hoor. Weer veel teveel plannen tegelijk aan het uitvoeren. En dan komt er niet veel van. Niets geraakt echt af.
Waar heb ik het over?
1) Ik heb een Lux HQ555 (Nu Luxman) gekregen van een collega. Het ding is op zich in goede staat, maar kan toch een restauratie goed gebruiken. (caps zullen hoogstwaarschijnlijk wel droog zijn) Zeer leuk projectje dus.
2) De buschhorn mk2's voor m'n TB's zijn ook nog niet klaar. Er zijn nog wat praktische probleempjes die nog wat tijd vragen. Ik zoek dus nog naar een optimale oplossing. Eens die gevonden is worden de speakers afgewerkt. Weeral een zeer leuk project
3) 'k Heb een Thorens TD125 gekocht. Het ding is in werkende staat en is technisch dik in orde. De plannen zijn om er een nieuwe plint onder te bouwen in beuken of kersen. Daarbij komt een nieuw armbord in hetzelfde soort hout. Er komt een nieuwe arm op (waar ik nog naar op zoek ben). Ik denk er aan om het subchassis een hoogglans zwart kleurtje te geven. Misschien krijgt het plateau ook een kleurtje, maar da's ook nog niet zeker. Nog een tof project lijkt me.
4) M'n voorversterker is in redelijk gevorderde staat van afwerken. Ik ben daar al bijna 2 jaar aan bezig...met horten en stoten... Het digitaal laat op zich wachten. Ik ben namelijk verschrikkelijk slecht in programmeren en een collega helpt me daar dus bij. Maar het eindresultaat belooft hoogstaande prestaties. 'k sta te popelen om de eerste tonen te horen.
4 projecten waar ik aan begonnen ben. Nog geen enkele is klaar.
Ik ga dus weer moeten kiezen welk project ik in de diepvries steek.
Ik vrees dus dat de voorversterker waar mag wachten. (ik kan ook zonder dus...) En de Lux(man) zal waarschijnlijk ook moeten rusten.
Dus blijven de hoorn en de draaitafel over.
Zal ik het ook eens over de ideeën hebben waar ik nog níét aan begonnen ben?
Als mensen specifieke tips kunnen geven bij één of meerdere van de projectjes, laat 't maar horen.
Dan raken ze misschien ietsje sneller in een afgewerkte staat.
Waar heb ik het over?
1) Ik heb een Lux HQ555 (Nu Luxman) gekregen van een collega. Het ding is op zich in goede staat, maar kan toch een restauratie goed gebruiken. (caps zullen hoogstwaarschijnlijk wel droog zijn) Zeer leuk projectje dus.
2) De buschhorn mk2's voor m'n TB's zijn ook nog niet klaar. Er zijn nog wat praktische probleempjes die nog wat tijd vragen. Ik zoek dus nog naar een optimale oplossing. Eens die gevonden is worden de speakers afgewerkt. Weeral een zeer leuk project
3) 'k Heb een Thorens TD125 gekocht. Het ding is in werkende staat en is technisch dik in orde. De plannen zijn om er een nieuwe plint onder te bouwen in beuken of kersen. Daarbij komt een nieuw armbord in hetzelfde soort hout. Er komt een nieuwe arm op (waar ik nog naar op zoek ben). Ik denk er aan om het subchassis een hoogglans zwart kleurtje te geven. Misschien krijgt het plateau ook een kleurtje, maar da's ook nog niet zeker. Nog een tof project lijkt me.
4) M'n voorversterker is in redelijk gevorderde staat van afwerken. Ik ben daar al bijna 2 jaar aan bezig...met horten en stoten... Het digitaal laat op zich wachten. Ik ben namelijk verschrikkelijk slecht in programmeren en een collega helpt me daar dus bij. Maar het eindresultaat belooft hoogstaande prestaties. 'k sta te popelen om de eerste tonen te horen.
4 projecten waar ik aan begonnen ben. Nog geen enkele is klaar.
Ik ga dus weer moeten kiezen welk project ik in de diepvries steek.
Ik vrees dus dat de voorversterker waar mag wachten. (ik kan ook zonder dus...) En de Lux(man) zal waarschijnlijk ook moeten rusten.
Dus blijven de hoorn en de draaitafel over.
Zal ik het ook eens over de ideeën hebben waar ik nog níét aan begonnen ben?
Als mensen specifieke tips kunnen geven bij één of meerdere van de projectjes, laat 't maar horen.
Dan raken ze misschien ietsje sneller in een afgewerkte staat.