Pagina 1 van 1
Dynavox?
Geplaatst: zo 05 jun 2005, 14:03
door Duck Twacy
Leuke speaker voor een huge 3 weg systeem?
http://www.lyeco.com.tw/xdynavox.htm

Geplaatst: za 11 jun 2005, 17:14
door SARK
Lees ik dat nou goed

een spreekspoel met een diameter van 14,8 centimeter

Geplaatst: za 11 jun 2005, 20:14
door sietse
Zijn meestal bedoeld om burenruzie te veroorzaken, tenzij je ze elders gebruikt in een PA, liefst, altans volgens de buren, in verweggiestan.
Dat van PA is overigens serieus bedoeld

Geplaatst: di 14 jun 2005, 16:24
door DIY_Freak
Best wel een brute woofer

Quanta costa?
Geplaatst: wo 15 jun 2005, 0:12
door Duck Twacy
Dat zal je aan de feabrikant moeten vragen. Denk dat het wel mee valt gezien het land van herkomst.
Ik vraag me altijd wel af hoe goed ed kwaliteitscontrole is bij dergelijke merken. Aan de andere kant, als ze nog een naam moeten maken...
Geplaatst: wo 15 jun 2005, 0:18
door Duck Twacy
sietse schreef:Zijn meestal bedoeld om burenruzie te veroorzaken, tenzij je ze elders gebruikt in een PA, liefst, altans volgens de buren, in verweggiestan.
Dat van PA is overigens serieus bedoeld

Persoonlijk vind ik een goed afgestemde grote woofer (>12") in een geschikte ruimte (>50 M2) prettiger klinken dan dubbele 6-8" woofertjes. Hoeft niet eens zo diep te gaan, maar het gemak waarmee een dergelijk unit kan spelen geeft mij een groter "being there" gevoel.
Geplaatst: wo 15 jun 2005, 1:48
door DIY_Freak
Duck Twacy schreef:Dat zal je aan de feabrikant moeten vragen. Denk dat het wel mee valt gezien het land van herkomst.
Vermoedelijk wel ja. Focal zou er in ieder geva zonder blozen ruim 1000 eur per stuk voor gevraagd hebben

Wat 'onbereikbaar' lijkt is lekkerder

Geplaatst: za 18 jun 2005, 23:52
door Duck Twacy
Geplaatst: zo 19 jun 2005, 19:33
door Roland
Leuk die aura sound:
Magnetic Gap Depth (He) . . . . . . . . 50 mm
