Pagina 1 van 1
ik zoek iemand
Geplaatst: wo 25 mar 2009, 14:36
door aaronboumans
hallo allemaal, ik wil graag in contact komen met de maker van;
http://www.rumoh.nl/shop/N_frame.html?h ... xp_16.html
deze meneer E. Pol heeft een transmissielijn gemaakt met de 25w8565-00
Kent iemand hem? Ik wil de kunst graag afkijken

(afmetingen TL&poort etcetc...)
Geplaatst: wo 25 mar 2009, 14:55
door Wowly
spectaculaire speaker!!!
Mooi gedaan zeg!
Jan
Geplaatst: wo 25 mar 2009, 14:58
door aaronboumans
yep! en met een hele mooie 25w8565-00, waar ik er toevallig nog twee van heb liggen voor een stereo-sub in een nieuw te bouwen surround systeem

Als een voormalig TL bouwer (SOTA,Rogers,etcetc) heb ik wel veel belangstelling voor een bouwtekening....
Geplaatst: wo 25 mar 2009, 15:09
door audiomanics
Je kunt er misschien ook een mailtje aan wagen naar info-at-rumoh.nl ?
Met het verzoek om in contact te komen met de betreffende E. Pol over zijn luidspreker..
Desnoods vraag je ze of ze aan e. Pol willen vragen om met jou in contact te komen, als ze je de gegeven niet willen verstrekken om privacy redenen.
Ik meen dat Tony Gee hier ook ergens op het forum rond rent.. Zijn pseudo is Geenius meen ik..
Kees
Geplaatst: wo 25 mar 2009, 15:35
door aaronboumans
Ik heb al een mailtje gestuurd maar zal ook nog even kijken of Geenius mij kan helpen.
Bedankt Audiomanics!
Re: ik zoek iemand
Geplaatst: wo 25 mar 2009, 17:02
door solitaire
letterlijk 'kunst'
werkelijk erg mooi !
succes
Wolf
Geplaatst: do 26 mar 2009, 8:35
door aaronboumans
Ja zo fraai zullen die van mij niet worden....

En ze moet een beetje in de stijl blijven van het hoofdset

Geplaatst: do 26 mar 2009, 12:12
door aaronboumans
gevonden!
ik heb net contact gehad met de maker van deze schitterende Amati kloon.
Bedankt Audiomanics en Tony Gee!
Geplaatst: do 26 mar 2009, 14:06
door audiomanics
Geen dank, graag gedaan..
En succes met de toekomstige bouw...
Wel posten hier hè?
Kees
Geplaatst: vr 27 mar 2009, 14:08
door aaronboumans
ik zal een draadje ergens gaan starten.
PS die meneer die ik zocht heeft die Amati kloon gebaseerd op een aos tl100 transmissielijn.
Iemand daar nog ervaring mee?
http://www.aos-lautsprecher.de/english/ ... 00tlE.html