Pagina 1 van 1
Hoe verwijder je je reactie's
Geplaatst: zo 29 mei 2005, 22:38
door Wowly
Als je reacties wil verwijderen die je heb geschreven, omdat daar alleen maar chit-chat instaat die het topic vervuilt, hoe doe je dat?
Het gaat dan natuurlijk over je eigenste reacties natuurlijk!
Geplaatst: zo 29 mei 2005, 22:42
door JuuL
Je kunt hem editten, verder kan niet volgensmij.
Geplaatst: zo 29 mei 2005, 22:44
door voodooless
Je hebt rechts een kuisje staan om je bericht weg te halen.
Geplaatst: zo 29 mei 2005, 23:00
door SARK
deepspace schreef:Je hebt rechts een kuisje staan om je bericht weg te halen.
Dat werk toch alleen als het 't laatste bericht is

Geplaatst: zo 29 mei 2005, 23:02
door voodooless
idd ja
andere mogelijkheid dan database hacken is er denk ik niet (of de mods lief aankijken)...
Geplaatst: zo 29 mei 2005, 23:10
door Henkjan
idd, of mods vragen, of editten en blanco maken (wtende dat ik lui ben, wat denk je dat ik het liefste heb

)