Pagina 1 van 1
Vifa Carat, incl zelfbouw kastje
Geplaatst: vr 20 mar 2009, 17:58
door dries77
Wat vinden jullie ervan?
Misschien maak ik nog deurtjes voor het kastje.

Geplaatst: vr 20 mar 2009, 17:59
door dre
ziet er prima uit
ik heb er toen flink van genoten(zeker na de tweeter upgrade)
Geplaatst: vr 20 mar 2009, 18:01
door dries77
tweeter upgrade?
Vind het zo al erg mooi klinken. Maarja, ik ben geen kenner. Zal eens zoeken naar het draadje.
Bedankt!
Geplaatst: vr 20 mar 2009, 18:02
door TubeHead
Sjeez... had altijd een idee gehad hoe het er ongeveer uit moet zien als ik hier de boel voor elkaar wou hebben.
En jij hebt precies het zoals ik het wil hebben ( behalve buizen versterker gezien dan

)
Super mooi !!

Geplaatst: vr 20 mar 2009, 18:04
door dre
eerst maar een flink genieten
en over een jaartje eens verder gaan met verbeteren,er zijn nog veel verbeteringen toe te passen dus je hoeft ze voorlopig nog niet zat te worden

Geplaatst: ma 18 mei 2009, 22:08
door Lnsadnoh
Ziet er zeer deftig uit Dries, mooi strak!
Mooie originele Carat!
Als je het plan over deurtjes gaat doorvoeren dan zou ik je Center speaker in het midden op je meubel positioneren en je screen daarbovenop.