Pagina 1 van 1

ucd 400

Geplaatst: zo 15 mar 2009, 12:33
door audioot
hierbij wat foto's van mijn stereo ucd 400 volgens white papaer van bruno putzeis

Geplaatst: zo 15 mar 2009, 20:16
door sietse
Tja, ziet er goed uit zou ik zeggen, maar ben je tevreden met de werking?
(off topic, gezien de reacties, denk ik dat UCD uit de mode is? Verloren van de buizen? Gaat Philips en de anderen met buizen productie toch de economische recessie overwinnen en gaan we terug naar die ouwe vertrouwde beeldbuis....? Zo'n tv die gewoon in je kast past.....? En overal te krijgen is....?

Geplaatst: zo 15 mar 2009, 20:50
door audioot
tja sietse ,
laat ons de zaak zo stellen dat ik als buizen freak toch meer dan aangenaam verrast ben van die dingen
de eerste indruk met cd is positief en nadat we platendraaiermet de buisjes en carmina burana nog maar eens gelanceerd hadden....tja twas toch iets speciaals
maar ja we zien wel morgen nadat de boel wat in gespeeld is
mvg
audiootjavascript:emoticon(':wink:')

Geplaatst: zo 15 mar 2009, 21:13
door Christian
Dat ziet er netjes uit audioot. Veel plezier ermee!

Geplaatst: ma 16 mar 2009, 19:30
door audioot
ik zit eigenlijk nog met een probleempje n.l:bij hard spelen oscilleerd de versterker heel laagfrequent:ttz de konussen gaan enkele keren heen en weer en dan stopt het-heel raar eigenlijk.ik ga eerst eens met een andere voorversterker proberen denk ik
mvg
audioot :?