Pagina 1 van 2

ZBA Luisterdag V Breda - Carpool

Geplaatst: ma 23 feb 2009, 14:29
door b_force
Wil je heel graag naar ZBA Luisterdag V in Breda, maar kun je helaas niet zelf rijden, laat het OV je in de steek, heb je toch nog een plaatsje vrij in de auto of ben je gewoon opzoek naar een minder kostbaar gezellig ritje met een forum lid?


Zet hier hier je vragen met betrekking tot carpoolen, wellicht is er iemand in de buurt die je mee kunt nemen en hoef je niet om die reden deze mooie gezellig dag aan je voorbij te laten gaan.

Voor het gemak het adres:

Gemeenschapshuis Beemdentil
Gageldonksepad 5
4824PP Breda

Geplaatst: ma 23 feb 2009, 15:48
door Henkjan
t hangt een beetje af van wat er achterin moet aan spullen, maar min 1 persoon kan er wel mee. en als het klein blijft, en de achterbank als zitplek blijft, dan nog wel 2 (evt 3).

Geplaatst: ma 23 feb 2009, 17:22
door danielv
als het kan natuurlijk, of ik mee kan rijden met iemand uit het hoge noorden;)

Ik woon in Zuidhorn (vlak bij groningen)

Geplaatst: ma 23 feb 2009, 18:40
door Wowly
Ik rijd vanuit budel (bij weert eindhoven) Kan best iemand mee. Als de zizoklo of de refmons niet meehoeven wel 4 personen....

jan

Geplaatst: ma 23 feb 2009, 21:23
door Henkjan
nog steeds met de soeb?

Geplaatst: ma 23 feb 2009, 21:46
door Wowly
Haha, ja. Ik heb serieus gekeken naar een previa, maar de plannen zijn veranderd. we gaan voor een huis :D En daar hebben we geen haast mee. De overspannen huizenmarkt gaat waarschijnlijk ontspannen met een zeer forse daling van de prijzen. We huren nu, en hebben geen haast om te verkassen. Ondertussen flink doorgaan met sparen. De soeb gaat nog makkelijk enkele jaren mee dus......voor mij geen ultra-snel-luxe-groot audi snelwegkanon :wink:

Geplaatst: ma 23 feb 2009, 21:59
door Henkjan
bedenk wel: in je auto kan je wel wonen, maar in je huis niet rijden :twisted:

ah, ik ben dus niet de enige huurder...

Geplaatst: ma 23 feb 2009, 22:53
door mischa72
Hallo mannen,

Wellicht is het goed om je rit iets nader te specificeren:

Route: Munstergeleen-Weert-Eindhoven-Tilburg-Breda
Aantal vrije plaatsen: 4-6 (afhankelijk van wat er mee moet)
Dagdelen aanwezig: morgen + middag

Groeten,
Mischa

Geplaatst: za 21 mar 2009, 1:45
door b_force
Leuk dat ik het topic heb gestart, maar zelf heb ik ook nog geen vervoer.

Jeroen, kan het dit jaar weer, meerijden?

anders iemand anders, omgeving Rijswijk, Den Haag, Delft, Rotterdam ?
(eventueel Leiden)

Geplaatst: za 21 mar 2009, 14:33
door Henkjan
denk wel dat dat gaat lukken

Geplaatst: za 21 mar 2009, 15:23
door jeroen_d
b_force schreef:
Leuk dat ik het topic heb gestart, maar zelf heb ik ook nog geen vervoer.

Jeroen, kan het dit jaar weer, meerijden?

anders iemand anders, omgeving Rijswijk, Den Haag, Delft, Rotterdam ?
(eventueel Leiden)
Geen probleem.

Geplaatst: za 21 mar 2009, 20:59
door Wowly
Timmes gaf vandaag aan dat ie ook nog vervoer nodig had vanuit Breda. Hij zou hier nog reageren..

jan

Geplaatst: zo 22 mar 2009, 13:13
door b_force
vanuit Breda naar Breda? :lol: 8)

Geplaatst: zo 22 mar 2009, 14:39
door Wowly
euh...neu naar Breda off-course :lol:

Geplaatst: zo 22 mar 2009, 16:44
door b_force
maar er staat vanuit Breda :wink:
(= verwarrend :P )

Geplaatst: zo 22 mar 2009, 16:48
door Henkjan
mischa72 schreef:
Wellicht is het goed om je rits iets nader te specificeren
idd hier >1000 woorden

Geplaatst: zo 22 mar 2009, 21:15
door Timmes
Vanuit Den Haag :)

Woon in het centrum maar kan e.v.t. naar een van de stations of een andere handige plek in de buurt gaan als dat makkelijker is. Neem verder geen grote dingen mee, hooguit een laptopje + collectie .flac bestanden.

Geplaatst: zo 22 mar 2009, 21:18
door Henkjan
als er niemand uit je dorp gaat, kan je wel met mij mee, in dat geval t makkelijkste als je dan de rampstadrail naar station rodenrijs pakt (dat ik vlak bij mij om de hoek)

Geplaatst: zo 22 mar 2009, 22:34
door AatV
@Timmes,

Je kunt eventueel wel met mij meerijden.
Ik pik je dan wel op bij station Delft Centraal.

groeten,
AatV

Geplaatst: ma 23 mar 2009, 1:31
door ray5150
Henkjan schreef:
als er niemand uit je dorp gaat, kan je wel met mij mee, in dat geval t makkelijkste als je dan de rampstadrail naar station rodenrijs pakt (dat ik vlak bij mij om de hoek)
Hey hey! gedraag je even,Henkjan, daar in de "metropool" berkel en nog wat.('[-X')
Ik voel me bijna verplicht Timmes een lift aan te bieden, kom ik hem nog thuis ophalen ook. woon toch vlakbij het centrum. :twisted:

Nu jij weer, :wink:

Geplaatst: ma 23 mar 2009, 18:27
door jeroen_d
Ik kan max 3 passagiers meenemen uit omgeving Delft, Rijswijk. Delft station is al helemaal geen moeite voor me! Effe PM indien belangstelling.

Geplaatst: ma 23 mar 2009, 20:34
door b_force
Het wordt nog gezellig in de auto :)

Geplaatst: do 26 mar 2009, 13:51
door MichaelB
Wat mij betreft kan er wel met mij meegereden worden (gezellig!).

De kofferbak ligt denk ik wel vol met mijn spullen (Peugeot 607)Met niet TE grote andere spullen zouden er nog 2 mee kunnen rijden. Bij geen andere spullen, dan kunnen er 3 mee.

Ik rij de route Soest > Breda, zie plaatje en ga de ochtend/middag en misschien de avond.

Geplaatst: ma 30 mar 2009, 21:59
door Timmes
Ik heb nu met Jeroen afgesproken mee te rijden, maar dank aan iedereen die een lift aangeboden heeft.

Geplaatst: za 25 apr 2009, 12:23
door Martijn H
Is er iemand die met een grote station vanuit Amsterdam gaat?

Ik zit eraan te denken om mijn Scan speaks mee te nemen, maar kan ze zelf niet vervoeren.