Pagina 1 van 1

Woofers en hun rare eigenaren

Geplaatst: ma 23 mei 2005, 10:37
door DIY_Freak
Uit de oude doos. Ik liep in m'n mailarchief tegen deze link aan:

http://www.woofervids.com/thumbnails.php?album=7&page=1'

Het tweede plaatje betreft een andere hobby... kijk ook vooral naar de tweede blz met mpeg's en avi's. Torture test op een nieuw niveau! :lol:

Geplaatst: ma 23 mei 2005, 11:09
door voodooless
Tja, ik kan me er eigenlijk niet druk om maken. Zolang het niet mijn centen zijn, mag iedereen zijn woofers aan de 230 hangen ;)

Geplaatst: ma 23 mei 2005, 13:06
door SARK
Sjeezz, als ik voldoende voorraad zou hebben, lijkt het mij wel fijn om eens echt "Brutal and needlessly sadistic" te worden :D :twisted:
En ... net zo lang doorgaan tot het ook "END OF LINE" is :!:

Geplaatst: ma 23 mei 2005, 13:26
door michiel
Je kan ook gewoon een sub maken die 230 wel aan kon. :lol: Kun je wel mooie spls halen op 50 Hz. :twisted:

Geplaatst: ma 23 mei 2005, 14:47
door daniel
michiel schreef:
Je kan ook gewoon een sub maken die 230 wel aan kon. :lol: Kun je wel mooie spls halen op 50 Hz. :twisted:
13kW in 4 ohm...

Geplaatst: di 24 mei 2005, 1:00
door DIY_Freak
michiel schreef:
Je kan ook gewoon een sub maken die 230 wel aan kon. :lol: Kun je wel mooie spls halen op 50 Hz. :twisted:
:lol: :lol: :lol: