Pagina 1 van 6

ZBA Luisterdag V Breda 2009, voor wachtlijst (oud topic!)

Geplaatst: do 19 feb 2009, 11:46
door Wowly
OPM: dit topic is OUD! Het topic voor dit jaar is:
ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic

Hieronder de inschrijvingen voor de ZBA Luisterdag V Breda

Regels:

- Je geeft met een reply in dit topic aan dat je mee wilt doen en met hoeveel personen
- Indien je met meerdere personen wil komen geef je ook de Nicks op van de mededeelnemers.
- Alleen de Nickname is nodig, je gewone naam niet persé, maar als je dit wil dan is dat wel zo handig als je je gewone (voor-)naam opgeeft. Ik zal dit bijvoorbeeld doen.
- Indien je inschrijft, weet dan zeker dat je wel komt. Dit om te voorkomen dat, mochten er veel te veel aanmeldingen zijn, je de plaats bezet houdt van iemand die heel erg graag komt en niet mee kan doen omdat ie op de wachtlijst staat
- Op het laatste moment zonder fatsoenlijke reden afmelden is NOT DONE, maar calamiteiten en andere belangrijke afspraken alsmede je huwelijk/relatie gaan voor off-course :lol:. indien je meedeed met het eten dient het bedrag wat stond voor het eten alsnog te worden betaald, of iemand anders moet je plaats innemen. Dit ruilen van "etensrechten" dien je ZELF te doen.
- De dag duurt deze keer een stuk langer dan de andere keren, namelijk van 9.00 tot 22.00 (ongeveer) Mocht je s'avonds niet mee willen doen is het fijn als je dit aangeeft
- Indien je mee wil eten s'avonds dit graag aangeven alsmede het maximumbedrag wat je hieraan uit wil geven.

AANPASSING: dit jaar een maximum van 80 personen. Dit om niet al te hard te groeien om het proces onder controle te houden

Resume wat ik van je wil weten

Naam (nickname)
Naam (dagelijkse naam, optie)
Naam vriend (nickname)
Naam vriend (dagelijkse naam, optie)
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond), ochtend/middag , middag/avond
Mee-eten; ja/nee (betaling na bestelling van de pizza...)


Jan aka Wowly

1 Wowly / Jan Martens / alle / Ja
2 Daniëlv / Daniël V / M A / Ja
3 Anonamemouse / Menno / alle / Ja
4 Lekker ding / Emee / alle / Ja
5 AatV / Aad Vroegop / alle / Ja
6 GeertM2 / Geert / alle / Ja
7 Marp / Mario / alle / Ja
8 Ray5150 / Raymond Verheyen / alle / ja
9 Henkjan / Henkjan Olthuis / alle / Ja
10 L Lucas Unger / alle / Ja
11 Xmax / Max Unger / alle ja
12 Dre / Andre / O M / nee
13 Tino / Robertino / O M / nee
14 Ronald _1 / Ronald / O M / nee
15 Jeroen_D / Jeroen / alle / ja
16 Audioot / Dirk / O M / nee
17 Ampbox / Roland / O M / nee
18 Wilco / Wilco / O M / nee
19 Paul / Paul / alle / Ja
20 GerardJ / Gerard / alle / ja
21 Hopsa / Albert / O M / nee
22 Nils_vn / Nils / M A / ja
23 Wendy / Wendy / M A / ja
24 Edo / Edo / akke / ja
25 b-force / Bart / alle / ja
26 Mikekiwi / Michael / alle / ja
27 Martijn v / Martijn / alle / ja
28 Robert D / Robert Daems / alle / ja
29 Asterduc / Ed / O M / nee
30 Mischa72 / Mischa Gielen / O M / nee (zonder vrienden...)
31 Montana / Martijn / alle / ja
32 Tommy / Tom / alle / ja
33 Martijn M / Martijn / alle / ja
34 Indoubt / Rainier / alle / ja
35 CarloPJB / Carlo / alle /ja
36 Doppedoos / Simon / alle / ja
37 Daddy / Fred / alle / ja
38 Daniel / Daniel / alle / ja
39 Harryeng / Harry Engwirda / alle / ja
40 Wol5455 / Wiel / O M / nee
41 Sven / Sven / O M / nee
42 Johan / Johan / OM / nee
43 pvanlingen / Paul van Lingen / alle / ja
44 Ultrasound / Martin / alle / ja
45 Geenius / Tony Gee / alle / ja
46 StevieB / Stefan Brauers / O M /nee
47 ? / Henri Fransen / O M / nee
48 Knuisje / Peter / O M / ja
49 Tubehead / Glenn / M A / ja
50 Jan-Willem / Jan-Willem / M A / ja
51 Fluppie / Philippe O. / alle / ja
52 Porcino / Merijn / alle / ja
53 Peterhenk / Peter Henkemans / O M / ja
54 DIY_Freak / Hans / alle / ja
55 Ivo / Ivo / alle / ja
56 Birte / Birte / alle / ja
57 Timmes / Tim / alle / ja PENNINGMEESTER
57 Zoef de Haas / Ron Haassen / O M / nee (mischa maat)
58 ArjenH / Arjen / alle / ja
59 MichaelB / Michael / O M / nee
60 Cool / Loek / alle / ja
61 Hannesie / Hans Pijper / O M /
62 - / Bart van K. / M A / ja (maat ray5150)
63 Meanman / Patrick Roovers / alle / nee (geen pizza)
64 - / Danny / O M / nee (maat Ronald_1)
65 Arno / Arno van Emmelink / O M / nee
66 Amanda / Amanda / alle / ja
67 JvS / Joost van Schie / O M / nee
68 - / Hinke de Lau / O M / nee (maat JvS)
69 Vinculum / Ardon / M / nee
70 Gelly / Candela Mauro / m / nee
71 Freebee / Orson / alle / nee
72 Mach1 / John / alle / nee (maat freebee)
73 Soundexcel / Mathijs van de Venne / alle / ja
74 - / Ron / O M / nee (maat RobertD)
75 - / Rody / alle / ja (maat GeertM2)
76 - / Stef / alle / ja (maat Carlojpb)
77 Ronkel / Auke / alle / ja
78 Dioot / Martin Ros / alle / Ja
79 DickS / Dick / M A / Ja
80 Scanspeakman / David / M A / Ja
81 - / Peter / M A / Ja


Laatste update 17 - 4 22:16

EDIT: Lijst niet meer up to date (niet meer bij te houden) check het hoofdtopic, de download....

Geplaatst: do 19 feb 2009, 13:16
door danielv
hierbij geef ik me op voor de luisterdag
Naam Danielv
Naam Daniel V...
Naam vriend -
Naam vriend -
Dagdelen middag/avond
Mee-eten; ja
apparatuur: Pico Tango's (moet eigenlijk Pico Vifo's zijn :lol: )

Geplaatst: do 19 feb 2009, 13:16
door anonamemouse
Naam (nickname): Anonamemouse
Naam (dagelijkse naam): Menno
Naam vriendin (nickname): lekker ding (alhoewel dat wel iets prive is... :D )
Naam vriendin (dagelijkse naam): Emee
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja, kosten binnen normale grenzen.

weet nog niet wat en of ik wel iets mee ga nemen...

Geplaatst: do 19 feb 2009, 13:36
door AatV
Zal me snel inschrijven...

Nickname : AatV
Naam : Aat Vroegop
Kom alleen :cry:
Dagdelen : alle
Eten : ja, kosten geen probleem

Hoop tegen die tijd mijn Arcturus blue voorversterker af te hebben en mee te kunnen nemen.

groeten,
AatV

Geplaatst: do 19 feb 2009, 14:00
door GeertM2
Naam GeertM2
Naam Geert
Naam vriend -
Naam vriend -
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond)
Mee-eten; ja

:D

Re: Inschrijven ZBA Luisterdag V Breda

Geplaatst: do 19 feb 2009, 14:36
door Marp
Nickname: Marp
Naam: Mario P
Gezelschapsdame: nee
Dagdelen: alle
Eten: ja

Geplaatst: do 19 feb 2009, 16:36
door ray5150
Naam Ray5150
Naam Raymond Verheyen
Naam vriend - Bart. (geen lid hier)
Dagdelen; middag/avond
Mee-eten; ja/


[edit: inmiddels aangepast]

Geplaatst: do 19 feb 2009, 16:37
door Henkjan
Naam Henkjan
Naam henkjan Olthuis
Naam vriend nvt
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
apparatuur: Conic met Alpair10

Geplaatst: do 19 feb 2009, 18:13
door L
Ha, leuk! Ik ben er graag weer bij en deze keer is xmax niet verhinderd.

Nickname: L
Naam: Lucas Unger
Naam vriend: xmax
Naam vriend: Max Unger
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja

Groet,

L

Geplaatst: do 19 feb 2009, 18:33
door dre
naam;andre
nickname:dre
naam vriend:robertino
nickname:tino
dagdelen:ochtend/middag

Geplaatst: do 19 feb 2009, 19:44
door Ronald_1
Forumnaam: Ronald_1
Naam: Ronald (duh....)
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee

Wellicht dat ik ook 's avonds nog aanwezig zal zijn, wanneer wil je definitief weten of mensen ook mee willen eten?

Geplaatst: do 19 feb 2009, 20:16
door jeroen_d
Naam: jeroen_d
Naam: Jeroen
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja

Geplaatst: do 19 feb 2009, 20:37
door audioot
nickname:audioot
naam: dirk
nickname vriend: ampbox
naam vriend: roland
dagdelen: morgen-middag
indien nodig kan de relaixed ingezet worden

Geplaatst: do 19 feb 2009, 20:47
door wilco
Naam: Wilco
Dagdelen: ochtend/middag/
Mee-eten; nee

LEUK!

Re: Inschrijven ZBA Luisterdag V Breda

Geplaatst: do 19 feb 2009, 21:00
door Paul
Naam Paul
Naam Paul
Naam vriend -
Naam vriend -
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja

Geplaatst: do 19 feb 2009, 21:45
door GerardJ
Naam GerardJ
Naam Gerard
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja

Geplaatst: do 19 feb 2009, 21:46
door Wowly
Lijst bijgewerkt.

Nieuw record; 18 aanmeldingen in een dag :D

Jan

Geplaatst: do 19 feb 2009, 21:47
door hopsa
Nick: Hopsa
Naam: Albert
dagdelen:ochtend/middag

Leuk weer

Geplaatst: do 19 feb 2009, 22:16
door ray5150
Wowly schreef:
Nieuw record; 18 aanmeldingen in een dag :D
Wat is eigenlijk het maximum aantal mensen waarvoor plek is?

Geplaatst: do 19 feb 2009, 22:42
door anonamemouse
Wowly schreef:
Lijst bijgewerkt.

Nieuw record; 18 aanmeldingen in een dag :D

Jan
uhm... eigenlijk 19... mischa was de eerste.

Geplaatst: do 19 feb 2009, 23:02
door Nils_vn
Naam; Nils_vn
Naam; Nils
Naam vriendin; Wendy
Dagdelen; middag/avond
Mee-eten; ja

Geplaatst: do 19 feb 2009, 23:17
door Wowly
Maximum is nog niet vastgesteld, maar zal rond de 60 a 75 man liggen, e.e.a. afhankelijk hoe dingen lopen (aanbod apparatuur, zake die mensen gedaan willen hebben etc etc)

Jan

Geplaatst: vr 20 feb 2009, 0:17
door Edo
Naam: Edo
Dagdelen; alle
Mee-eten; jazeker

Geplaatst: vr 20 feb 2009, 0:30
door b_force
Naam (nickname), b_force
Naam (dagelijkse naam, optie) Bart
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond),
Mee-eten; ja

Geplaatst: vr 20 feb 2009, 0:51
door TubeHead
Lees het misschien over mn hoofd.. maar wanneer is het eigenlijk ?