ZBA Luisterdag V !! 23 MEI 2009 - Hoofdtopic
Geplaatst: do 19 feb 2009, 11:42
Het is weer zover! De Luisterdag in Breda is weer gepland!
DATUM
23 MEI 2009
TIJD
9.00 - 21.00 (8.30 voor degene die veel moeten sjouwen natuurlijk...)
Wordt opnieuw gehouden in Breda, en heeft deze keer weer de status van ZelfBouwAudio Luisterdag meegekregen. Waarom dsetijds voor deze titel gekozen? Hiervoor zijn enkele redenen. Ten eerste ben ik dan altijd wel de organisator, maar vele leden van het ZBA helpen op de dag zelf actief mee, de apparatuur komt van leden van het ZBA, leden komen uit alle streken en landen van het ZBA (oke, de antillen niet meegerekend, alhoewel......) en ook deze keer trekken we de dag door naar de avond, waartussen een etentje gepland staat (PIZZA!!) zodat we met z'n allen ook van de anderen geneugten van het leven gaan genieten. Het grootste deel van het geld wat overblijft gaat terug naar de kas van het ZBA-forum oftewel, ZBA-er kan het niet worden
DOELSTELLING
- je mag op je gemak luisteren naar alle creatie's van de forumleden
- je mag/moet je eigen muziek meenemen en afspelen als de setmaster dit toestaat (setmaster = degene die zorgt voor de set, meestal (een deel van) de eigenaar(s))
- je mag gezellig onderling praten of je favoriete hobby, of anderszins
- je mag nu eindelijk eens In Real Life (IRL) je medeforummer ontmoeten
- je mag nu eindelijk eens een gezicht plakken op de nick van je medeforummer
- je mag gezellig aanschuiven aan de etenstafel
- je mag gezellig onder het genot van een koud of warm drankje nagenieten van het eten
- je mag zoveel commentaar leveren of complimentjes weggeven aan allerhande creatie's
- je mag je 2ehands meuk verkopen
- je mag anderen wat moeilijke modificatie's laten uitvoeren aan je eigen apparatuur indien je daar zelf niet toe in staat bent
- je mag je eigen creatie's matchen aan de meest compromisloze, of mooie, of bestklinkende creatie van een ander (mits met zijn toestemming)
- je mag..........een fijne dag hebben met medehobby-isten, en daarna naar huis gaan met suizend hoofd van de indrukken en de thuisblijvers lekkermaken met de mooiste en interessantste verhalen van de ZBA luisterdag
REGELS
Er zijn ook enkele zaken die niet mogen:
- Andere apparatuur aanraken/instellen/veranderen/beschadigen zonder toestemming van de eigenaar. Indien hierdoor schade word gemaakt EIS ik dat je dit aangeeft bij de eigenaar zodat evt schade kan worden verhaald op een WA-verzekering
- De raad van de organistoren in de wind slaan
- Mensen onjuist bejegenen, ook al kun je elkaar op het forum niet uitstaan. Pittige discussie's blijven op het forum, al is de luisterdag bij uitstek bekend om zijn enorme verduidelijking van karakters van leden. Peace and love weet je wel.
- Probeer anderen te respecteren in ruimte 1 en 2, hier word wat serieuzer geluisterd, dus, snaveltjes toe als degene die net zijn muziekje heeft opgezet ingespannen zit te luisteren. Mocht deze persoon ondertussen rustig verder keuvelen is het geen probleem om lekker mee te kleppen haha.
OPZET
Zie dit (klikbaar) topic waarin alles word uitgelegd
Equipment
Voor een indruk zie dit (klikbaar) topic
Voor de indeling zie de excelsheet in dit (klikbaar) topic
KOSTEN
De bijdrage in de kosten van de luisterdag zijn gesteld op 7,50 euro. De kosten van het eten zijn nog niet meergerekend, deze zullen bekend worden tegen de tijd dat dit allemaal uitgekristalliseerd is, maar een pizza is doorgaans niet duurder dan 10 euro). Dit bedrag word bij aankomst aan de penningmeester gegeven zodat je je sticker krijgt waarop je nick en naam staat. De bijdrage is dermate laag omdat we gebruik kunnen maken van een gemeenschapshuis. Dit houd dan wel in dat we gebruik MOETEN maken van de drinkgelegenheid van het gemeenschapshuis. Eerdere deelnemers zullen be-amen dat deze kosten laag zijn, maar van groot belang voor het gemeenschapshuis.
Indien men meer wil betalen zal dit overschot worden gedoneerd aan het ZBA-forum. Vorig jaar was dit bedrag aanzienlijk! (KEEP it RUNNING!)
LOKATIE
Gemeenschapshuis Beemdentil
Gageldonksepad 5
4824PP Breda
ORGANISATOREN Hoofdorganisator: Wowly
Penningmeester: Timmes
Techniek en opstelling: Jeroen_D
Dus, schrijft allen in!! We gaan er weer een fantastische dag van maken met zijn allen. Hebben jullie nog suggestie's Laat maar horen!!
Check ook even het "nog nodig topic"
Laatste update: 22 - 05 11.00
Jan aka Wowly
DATUM
23 MEI 2009
TIJD
9.00 - 21.00 (8.30 voor degene die veel moeten sjouwen natuurlijk...)
Wordt opnieuw gehouden in Breda, en heeft deze keer weer de status van ZelfBouwAudio Luisterdag meegekregen. Waarom dsetijds voor deze titel gekozen? Hiervoor zijn enkele redenen. Ten eerste ben ik dan altijd wel de organisator, maar vele leden van het ZBA helpen op de dag zelf actief mee, de apparatuur komt van leden van het ZBA, leden komen uit alle streken en landen van het ZBA (oke, de antillen niet meegerekend, alhoewel......) en ook deze keer trekken we de dag door naar de avond, waartussen een etentje gepland staat (PIZZA!!) zodat we met z'n allen ook van de anderen geneugten van het leven gaan genieten. Het grootste deel van het geld wat overblijft gaat terug naar de kas van het ZBA-forum oftewel, ZBA-er kan het niet worden
DOELSTELLING
- je mag op je gemak luisteren naar alle creatie's van de forumleden
- je mag/moet je eigen muziek meenemen en afspelen als de setmaster dit toestaat (setmaster = degene die zorgt voor de set, meestal (een deel van) de eigenaar(s))
- je mag gezellig onderling praten of je favoriete hobby, of anderszins
- je mag nu eindelijk eens In Real Life (IRL) je medeforummer ontmoeten
- je mag nu eindelijk eens een gezicht plakken op de nick van je medeforummer
- je mag gezellig aanschuiven aan de etenstafel
- je mag gezellig onder het genot van een koud of warm drankje nagenieten van het eten
- je mag zoveel commentaar leveren of complimentjes weggeven aan allerhande creatie's
- je mag je 2ehands meuk verkopen
- je mag anderen wat moeilijke modificatie's laten uitvoeren aan je eigen apparatuur indien je daar zelf niet toe in staat bent
- je mag je eigen creatie's matchen aan de meest compromisloze, of mooie, of bestklinkende creatie van een ander (mits met zijn toestemming)
- je mag..........een fijne dag hebben met medehobby-isten, en daarna naar huis gaan met suizend hoofd van de indrukken en de thuisblijvers lekkermaken met de mooiste en interessantste verhalen van de ZBA luisterdag
REGELS
Er zijn ook enkele zaken die niet mogen:
- Andere apparatuur aanraken/instellen/veranderen/beschadigen zonder toestemming van de eigenaar. Indien hierdoor schade word gemaakt EIS ik dat je dit aangeeft bij de eigenaar zodat evt schade kan worden verhaald op een WA-verzekering
- De raad van de organistoren in de wind slaan
- Mensen onjuist bejegenen, ook al kun je elkaar op het forum niet uitstaan. Pittige discussie's blijven op het forum, al is de luisterdag bij uitstek bekend om zijn enorme verduidelijking van karakters van leden. Peace and love weet je wel.
- Probeer anderen te respecteren in ruimte 1 en 2, hier word wat serieuzer geluisterd, dus, snaveltjes toe als degene die net zijn muziekje heeft opgezet ingespannen zit te luisteren. Mocht deze persoon ondertussen rustig verder keuvelen is het geen probleem om lekker mee te kleppen haha.
OPZET
Zie dit (klikbaar) topic waarin alles word uitgelegd
Equipment
Voor een indruk zie dit (klikbaar) topic
Voor de indeling zie de excelsheet in dit (klikbaar) topic
KOSTEN
De bijdrage in de kosten van de luisterdag zijn gesteld op 7,50 euro. De kosten van het eten zijn nog niet meergerekend, deze zullen bekend worden tegen de tijd dat dit allemaal uitgekristalliseerd is, maar een pizza is doorgaans niet duurder dan 10 euro). Dit bedrag word bij aankomst aan de penningmeester gegeven zodat je je sticker krijgt waarop je nick en naam staat. De bijdrage is dermate laag omdat we gebruik kunnen maken van een gemeenschapshuis. Dit houd dan wel in dat we gebruik MOETEN maken van de drinkgelegenheid van het gemeenschapshuis. Eerdere deelnemers zullen be-amen dat deze kosten laag zijn, maar van groot belang voor het gemeenschapshuis.
Indien men meer wil betalen zal dit overschot worden gedoneerd aan het ZBA-forum. Vorig jaar was dit bedrag aanzienlijk! (KEEP it RUNNING!)
LOKATIE
Gemeenschapshuis Beemdentil
Gageldonksepad 5
4824PP Breda
ORGANISATOREN Hoofdorganisator: Wowly
Penningmeester: Timmes
Techniek en opstelling: Jeroen_D
Dus, schrijft allen in!! We gaan er weer een fantastische dag van maken met zijn allen. Hebben jullie nog suggestie's Laat maar horen!!
Check ook even het "nog nodig topic"
Laatste update: 22 - 05 11.00
Jan aka Wowly