Pagina 1 van 1

Ik zal mij eens even voorstellen.

Geplaatst: vr 30 jan 2009, 19:53
door xtreme ganze
-

Geplaatst: vr 30 jan 2009, 20:08
door sietse
geen idee hoe dit verhaaltje bij jullie overkomt, ik ben dr namelijk niet zo goed in, haha
Nou, welkom dus, en tja, de meesten hier kunnen beter knutselen dan leuteren.:wink:
ook heb ik vorige week mijn 1 box van mijn Setje B&W DM 110i opgeblazen toen ik een defecte versterker ging testen, erg jammer!

Tip voor de volgende keer. Boxje opblazen is mij ook nog al es gebeurd in vroeger dagen. Tot ik bedacht, dat een condensator geen gelijkspanning doorlaat. Ik heb nu kleine boxjes waar in serie met de luidspreker een elco van 1000uF geschakeld zit. Zo blijft de speaker heel en kun je ff meten aan de uitgang van de versterker als er geen geluid te horen is.

Geplaatst: vr 30 jan 2009, 20:17
door xtreme ganze
Tip voor de volgende keer. Boxje opblazen is mij ook nog al es gebeurd in vroeger dagen. Tot ik bedacht, dat een condensator geen gelijkspanning doorlaat. Ik heb nu kleine boxjes waar in serie met de luidspreker een elco van 1000uF geschakeld zit. Zo blijft de speaker heel en kun je ff meten aan de uitgang van de versterker als er geen geluid te horen is.
bedankt voor de tip