Pagina 1 van 2

ZBA Luisterdag V !! preview

Geplaatst: do 15 jan 2009, 23:57
door Wowly
Hallo allemaal,

aangezien ik weer mails binnenkrijg over de luisterdag zal ik bij deze alvast aan kondigen dat in mei 2009 er natuurlijk weer een luisterdag zal komen.

Ook dit jaar weer een slighty changed opzet, maar de goede elementen zullen behouden blijven. Oja, daar hoort de pizza natuurlijk ook bij :D

Ik zal in februari (of eerder als ik de tijd vind..) de topics openen......

Jan

Geplaatst: do 15 jan 2009, 23:58
door asterduc
geweldig Jan.

'k begin alvast ... te stressen!

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 0:05
door b_force
Ik ben erg benieuwd!!!

Hopelijk kan ik, want de maand mei is druk aan het worden (vorige keer was het zelfs juni geworden toch?)

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 8:10
door mikekiwi
De vakantie is bij mij dit jaar wat later gepland, dus ook ik kan van de partij zijn en zal dat ook met wat meegebrachte spulletjes willen doen. Ik kijk er nu al (met angst en beven ;) ) naar uit...

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 17:21
door Wowly
Haha, heel goed mannen :D

Overigens is de dag altijd in mei geweest.

Jan

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 17:35
door Martijn M
Het is wel een flink eind rijden, maar het was vorig jaar absoluut heel leuk! Ik ga in ieder geval proberen er bij aanwezig te zijn en als 't even kan wil ik dit jaar ook maar 's een eigen bouwsel meenemen.

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 19:23
door Henkjan
ik kom ook zeker weer. maar ik ga dan wel iets meenemen dat langer dan een paar uur van te voren klaar is, en dat ik zelf kan vervoeren :roll:

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 23:41
door Edo
Same here. Leuk, gezellig, pizza... :)
Eens kijken wat ik meeneem....denk wat speakers, maar welke weet ik nog niet.

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 23:47
door mischa72
Goed om te horen dat ie dit jaar in elk geval weer doorgaat.

Groeten,
Mischa

Geplaatst: za 17 jan 2009, 0:28
door Martijn M
Henkjan schreef:
ik kom ook zeker weer. maar ik ga dan wel iets meenemen dat langer dan een paar uur van te voren klaar is, en dat ik zelf kan vervoeren :roll:
Betekent dit dat die ongelofelijke subwoofer weer mee gaat, maar dan MET versterker? 8)

Re: ZBA Luisterdag V !! preview

Geplaatst: za 17 jan 2009, 10:33
door meanman64
Wowly schreef:
Hallo allemaal,

aangezien ik weer mails binnenkrijg over de luisterdag zal ik bij deze alvast aan kondigen dat in mei 2009 er natuurlijk weer een luisterdag zal komen.

Ook dit jaar weer een slighty changed opzet, maar de goede elementen zullen behouden blijven. Oja, daar hoort de pizza natuurlijk ook bij :D

Ik zal in februari (of eerder als ik de tijd vind..) de topics openen......

Jan
En als ge geen pizza lust :cry: :oops:

Geplaatst: za 17 jan 2009, 11:03
door ray5150
Shoarmaboer? :D

Geplaatst: za 17 jan 2009, 11:33
door jantje-secuur
ray5150 schreef:
Shoarmaboer? :D
ray5150 schreef:
Helpt elkaar, Koopt Nederlandsche waar....
Wat dacht je van culinaire hoogstandjes van vooraanstaande sterrenzaken als "In den gulden Frituurpan" of "Le Schranserie"?

Geplaatst: za 17 jan 2009, 11:35
door Henkjan
Martijn M schreef:
Henkjan schreef:
ik kom ook zeker weer. maar ik ga dan wel iets meenemen dat langer dan een paar uur van te voren klaar is, en dat ik zelf kan vervoeren :roll:
Betekent dit dat die ongelofelijke subwoofer weer mee gaat, maar dan MET versterker? 8)
:lol: past niet achterop de fiets :lol: verder zeg ik er nix meer over

Geplaatst: za 17 jan 2009, 12:12
door rho
Ik heb er ook weer zin in.
De pizza hoeft niet voor mij, maar het mag wel natuurlijk.

Als er maar leuke projecten te beluisteren zijn vind ik het al dik in orde.
Dat het volk OK is weet ik van al de vorige edities (en het forum natuurlijk). :D

Geplaatst: za 17 jan 2009, 12:22
door dre
het lijkt wel of er alleen gegeten gaat worden :roll:

Geplaatst: za 17 jan 2009, 12:30
door Henkjan
dre schreef:
het lijkt wel of er alleen gegeten gaat worden :roll:
nee hoor, we zullen ook vast wel wat erbij drinken hoor :lol:

Geplaatst: za 17 jan 2009, 12:38
door CarloPJB
Heb er weer zin in.Pizza is ook voor herhaling vatbaar.

Is het mogelijk om zo snel mogelijk `n datum door te geven???

Moet ik alleen nog eens zien dat ik voor die tijd iets nieuws kan maken om mee te nemen.
De dipools ga ik niet halen :cry:

Allemaal tot dan.

Geplaatst: za 17 jan 2009, 20:07
door audioot
ik zal zeker ook van de partij zijn
kan mss de JVE voorversterker meenemen
mvg
audioot

Geplaatst: zo 18 jan 2009, 15:19
door RobertD
Ik ben ook wel geïnteresseerd om al die medeforummers eens te ontmoeten. Kan wel een versterkertje meezeulen.

't Ligt er alleen aan op welke dag en waar het gaat gebeuren.

Geplaatst: di 20 jan 2009, 21:43
door indoubt
Ik verwacht ook weer van de partij te zijn. Moet ik verdorie toch weer eens beginnen met bouwen :D

Geplaatst: di 20 jan 2009, 22:53
door jeroen_d
Ik mik erop dat de rondstralers tegen die tijd helemaal af zijn. Eens kijken wat ze in de luisterruimtes van Breda gaan doen (op dit moment weet ik overigens überhaupt nog niet wat ze gaan doen...).

Geplaatst: do 05 feb 2009, 16:26
door Wowly
Vandaag beheerster van de Beemdentil gebeld; nam niet op. Planning is 23 mei 2009. Hou het alvast vrij, want Ankie kennende heeft ze er al rekening mee gehouden :D

Geplaatst: do 05 feb 2009, 19:12
door audioot
joepie
audioot

Geplaatst: do 05 feb 2009, 20:21
door audiomanics
RobertD schreef:
Kan wel een versterkertje meezeulen.
't Ligt er alleen aan op welke dag en waar het gaat gebeuren.
Heb je versterkers voor zaterdag en voor zondag dan? :shock:

Kees