Pagina 1 van 1

Grote Philips woofers

Geplaatst: wo 11 mei 2005, 19:04
door Olaf Analogue
hoi,

Is er iemand bekend met Philips woofers?
Ik heb twee sets liggen , de AD12100/W8 en AD12200/W4.
Er is niets over te vinden op het internet , ook in Winisd en Xover pro komen deze units niet voor .
Ik hoop dat er iemand is die ervaringen heeft met deze units.
Graag wil ik weten of hier nog iets interessants mee te doen is of dat ze niet voldoen voor een leuk project,.
Alle ideeën zijn welkom .
Vast bedankt.

Geplaatst: wo 11 mei 2005, 20:13
door Edo
'T is niet zo veel maar hier staat nog het 1 en ander: http://www.hupse.nl/radio/speakers/AD12100.htm
aan info.

Groet,
Edo

Geplaatst: wo 11 mei 2005, 20:56
door weidok
http://www.dhtrob.com/installatie/tqwt.htm

dhtrob is gek van die flipje speakers !!!

Geplaatst: ma 16 mei 2005, 13:39
door sietse
Hoi Stephen,

In een hele oude Philips folder heb ik de AD 12200 gevonden. Maar alleen als onderdeel van bouwpakketten. Scheidingsfreq. 700 en 3000 Hz. Belastbaarheid 120W ( muziek vermogen)
Meer wordt er niet van vermeld. Hij gaat vaak samen met twee middentoners en twee tweeters in een gesloten box van 440x680x270 cm ( BxHxD )
Meer kan ik er niet van vinden.
De 12100 heb je al gegevens van zie ik. Die was er ook nog als HP ( High Power ) uitvoering.

Groet Sietse