Pagina 1 van 1

De ZBA versterker van het jaar 2008 - nominaties graag!

Geplaatst: ma 22 dec 2008, 11:46
door Henkjan
vrienden,

het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen :!: daarom, na het grote succes van vorig jaar met de luidspreker van het jaar, nu ook de verkiezing van de versterker van het jaar.

Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: versterkerprojecten die hier zijn voorgesteld en die in 2008 zijn gereed gekomen

Geplaatst: ma 22 dec 2008, 13:26
door sevenup
Mag je ook reklame voor jezelf maken?

Een buizenversterker mag natuurlijk niet ontbreken. Ikzelf heb een 6V6 push pull versterker gemaakt

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... c&start=93 :D

Geplaatst: vr 26 dec 2008, 15:33
door sietse

Geplaatst: vr 26 dec 2008, 16:15
door sevenup
Tja, deze voorversterker leeft niet meer. Ik weet dus niet of hij dan nog wel mee telt. De meeste onderdelen zijn al hergebruikt.

Geplaatst: vr 26 dec 2008, 20:31
door sietse
Tja, maar je hebt hem gebouwd en laten zien. Dus, waarom niet.

Geplaatst: zo 04 jan 2009, 19:23
door asterduc
de UCD van Fluppie http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=6638

en omdat er toch iemand laatst moet eindigen, hier mijn eigen restauratie van de ex-Vigier, ex-ex-Leeuwaarden, Thel 100 Accusound monoblokken. http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=5952

Geplaatst: zo 04 jan 2009, 20:22
door Leeuwarden
asterduc schreef:
en omdat er toch iemand (laatst) moet eindigen, hier mijn eigen restauratie van de ex-Vigier, ex-ex-Leeuwarden, Thel 100 Accusound monoblokken. http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=5952
Cool! Goeie nominatie! Jouw blik op deze versterkers heeft ze meer dan goed gedaan!

Geplaatst: di 06 jan 2009, 11:23
door AatV
Volgens mij staat de RED AMP van Doppedoos er nog niet bij. De deelnemers aan de luisterdag in Breda afgelopen jaar zullen het met mij eens zijn dat alleen al qua uiterlijk, dit éen van de favorieten moet zijn!

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=6626

groeten,
Aat

Geplaatst: do 15 jan 2009, 23:18
door Henkjan