Pagina 1 van 1

index naar topics over de Elektor 2008 & 2009 ontwerpen

Geplaatst: di 09 dec 2008, 20:43
door Henkjan

Geplaatst: wo 10 dec 2008, 14:38
door b_force
misschien handig om ze zichtbaar te maken in de diverse subfora ?

Kun je tenminste zien of er iemand gereageerd heeft.
(en kom er je makkelijk, dan via dit topic)

Geplaatst: wo 10 dec 2008, 14:49
door Henkjan
ze staan gewoon in de diverse subfora hoor, dus als er iemand reageert komt t topic vanzelf naar boven 8)

Geplaatst: wo 10 dec 2008, 15:05
door b_force
euh, ow, mm vaag, zag ze net niet ?

Nouja ook goed 8) :lol:

Geplaatst: wo 10 dec 2008, 19:41
door SARK
b_force schreef:
euh, ow, mm vaag, zag ze net niet ?

Nouja ook goed 8) :lol:
Had ik vanmorgen ook last van, ff kijken of ik ze nu wel kan zien.
[edit]
Nu wel te zien :wink:
[/edit]

Re: index naar topics over de Elektor 2008 & 2009 ontwerpen

Geplaatst: zo 06 dec 2009, 16:48
door Henkjan
zo, 2009 ook er bij gezet

Re: index naar topics over de Elektor 2008 & 2009 ontwerpen

Geplaatst: zo 06 dec 2009, 21:02
door Vuurkat
Hoort het dat ik dan bij Hans uitkom :?:

Re: index naar topics over de Elektor 2008 & 2009 ontwerpen

Geplaatst: zo 06 dec 2009, 22:58
door Henkjan
:oops: nu gaat t wel goed