Pagina 1 van 1

Waarom blijven verstuurde priveberichten in outbox staan?

Geplaatst: di 02 dec 2008, 19:48
door Porcino
[brulmodus]Zit ik vanmiddag te kijken waarom iemand niet reageerd op mijn berichten, blijkt dat alles in de outbox blijft staan. Heb ik dus echt niets aan. Kan iemand mij vertellen hoe ik berichten dien te versturden zodat ze wel aankomen?[/brulmodus]

(Sorrie baal er echt erg van aangezien ik nu de indruk wek niet betrokken/punctueel te zijn)

Geplaatst: di 02 dec 2008, 20:08
door Henkjan
vreemd... normaal betekent dat dat de ontvanger ze nog niet gelezen heeft. mss is de inbox van de ontvanger vol?

Geplaatst: di 02 dec 2008, 20:23
door Porcino
Hoi Henkjan,

Heb ter test je even een mail gestuurd. Bedankt voor de erg snelle reactie overigens!

Geplaatst: di 02 dec 2008, 20:26
door Henkjan
en gewoon aangekomen

Geplaatst: vr 05 dec 2008, 23:32
door Sander
Berichten die in de outbox staan zijn simpelweg door de ontvanger nog niet gelezen, meer niet.

Re:

Geplaatst: di 15 jan 2013, 17:26
door johan283
Sander schreef:
Berichten die in de outbox staan zijn simpelweg door de ontvanger nog niet gelezen, meer niet.
klopt, kan ik bevestigen,

is niet echt intuitief op deze manier :cry:

Re: Waarom blijven verstuurde priveberichten in outbox staan

Geplaatst: di 15 jan 2013, 18:11
door ray5150
Goh, dat hadden we vorige week ook al... :roll:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 11&t=17655