Pagina 1 van 1

Waar online freesjes kopen?

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 14:27
door rho
Weet iemand een goeie webshop in België of Nederland om freesjes te kopen voor in de bovenfrees?

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 14:42
door SpikyTim
defrezenshop.nl
Zeer recent nog besteld en binnen de 1,5 weken lagen de freesjes voor de deur. Ook zijn de prijzen zeer eerlijk.

(ps: ik woon te meeuwen dus voor jou zou de verzendtermijn hetzelfde moeten zijn)

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 15:30
door Henkjan
ze zitten kwa kwaliteit in zeg maar het middensegment, verre van goedkope bagger, maar de top is het ook niet; prijs/kwaliteit is dik in orde

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 15:38
door Rademakers

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 15:41
door SpikyTim
Henkjan schreef:
ze zitten kwa kwaliteit in zeg maar het middensegment, verre van goedkope bagger, maar de top is het ook niet; prijs/kwaliteit is dik in orde
Daarom dat ik dus zei dat de prijzen eerlijk zijn. :)
Lijkt me dat voor de gewone hobby-ist deze frezen zeer geschikt zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er hier mensen zijn die een minimum prijs van 30€ per frees over hebben. Tenzij ze echt veel frezen natuurlijk.

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 16:21
door CarloPJB
Als je `n bepaalde maat echt veel gaat gebruiken zou ik toch voor `n duurdere gaan.Deze blijven toch aanmerkelijk langer scherp.

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 19:27
door rho
SpikyTim schreef:
defrezenshop.nl
Zeer recent nog besteld en binnen de 1,5 weken lagen de freesjes voor de deur. Ook zijn de prijzen zeer eerlijk.

(ps: ik woon te meeuwen dus voor jou zou de verzendtermijn hetzelfde moeten zijn)
Ik heb ook enkele jaren in Meeuwen gewoond. Mijn vriendin is van Meeuwen.
Ja, het kan hoogstens enkele minuten schelen kwa verzending he. :lol:

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 19:28
door rho
Henkjan schreef:
ze zitten kwa kwaliteit in zeg maar het middensegment, verre van goedkope bagger, maar de top is het ook niet; prijs/kwaliteit is dik in orde
Net wat ik zoek dus. :lol:
Ze worden niet zo heel erg intensief gebruikt maar ze moeten wel nauwkeurig frezen. Geen gehakkel en frezen die na 20cm al bot zijn.

EDIT: de keuze is wel heel erg beperkt vind ik. :(

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 19:29
door rho
Ik heb hier freesjes liggen van meer dan €50/st hoor. Die zijn ruim goed genoeg voor mij.

Geplaatst: vr 28 nov 2008, 20:42
door richard
CarloPJB schreef:
Als je `n bepaalde maat echt veel gaat gebruiken zou ik toch voor `n duurdere gaan.Deze blijven toch aanmerkelijk langer scherp.
In MDF gaan ook de beste freesjes snel naar hun eind. De lijm in het materiaal is blijkbaar funest,

Geplaatst: za 29 nov 2008, 7:49
door rho
richard schreef:
CarloPJB schreef:
Als je `n bepaalde maat echt veel gaat gebruiken zou ik toch voor `n duurdere gaan.Deze blijven toch aanmerkelijk langer scherp.
In MDF gaan ook de beste freesjes snel naar hun eind. De lijm in het materiaal is blijkbaar funest,
Als je vergelijkt met frezen in vol hout misschien wel ja, maar als je vergelijkt met frezen in MDF met een zeer goedkoop freesje, blijven de wat duurdere toch langer scherp.