Pagina 1 van 2

nieuwe forum sheriff in het team

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 11:13
door Henkjan
Per vandaag is Montana toegetreden tot het moderator team. Vanwege het succes van het forum was uitbreiding van het team gewenst om de werkdruk per mod een beetje 'te doen' te houden.

Montana is (na overleg) door het moderator team gevraagd, dit omdat wij van mening waren dat hij een waardevolle aanvulling op het team zou zijn.

laten we hopen dat hij weinig te doen zal hebben 8)

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 11:21
door AatV
Montana,

Gefeliciteerd en veel succes!

groeten,
Aat

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 11:22
door SSassen
Potverdorie, nu moet ik dus echt op m'n tellen gaan passen :)

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 13:12
door fluppie
SSassen schreef:
Potverdorie, nu moet ik dus echt op m'n tellen gaan passen :)

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
:D:D

Moeten ook opletten met onze commentaar op de Machistas :lol:

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 16:55
door Gobla
Bravaa

Afbeelding

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 17:12
door audiomanics
Moderator-test... :wink:



Geintje...
Kees

Aangepast door Montana, vanwege ongepast uitlatingen

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 17:15
door Martijn M
Geschikte keuze.
Montana, gefeliciteerd!

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 17:17
door Martijn M
audiomanics schreef:
Dit mailtje even verwijderen svp...
Probleempje met locaal internet maakte een dubbele post aan...

Kees
Ooow... NU begrijp ik 'm!
Nou Montana, laat zien dat je dit berichtje kunt verwijderen! Dat is al vast een goeie test.

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 17:17
door Martijn M

CODE: Selecteer alles

Could not connect to smtp host : 113 : No route to host

DEBUG MODE

Line : 112
File : smtp.php
Wat is dat? Ik krijg het steeds te zien na het posten.

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 19:59
door Vuurkat
Hmm ik krijg dat niet.

Waar is dat knopje eigenlijk gebleven om je posts te verwijderen?
Edit: in andere topics heb ik dat knopje wel :roll:

Montana, gefeliciteerd.

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 20:30
door Henkjan
Vuurkat schreef:
Waar is dat knopje eigenlijk gebleven om je posts te verwijderen?
Edit: in andere topics heb ik dat knopje wel :roll:
zal wel met de instellingen van dit specifieke subforum te maken hebben

Geplaatst: vr 17 okt 2008, 23:40
door Wowly
zal wel met onze nieuwe mod te maken hebben....

Jan

Geplaatst: za 18 okt 2008, 9:05
door Bart_M
Kom, iedereen wel ontopic blijven!
Montana, zeg er eens iets van. :!: [-X

Geplaatst: za 18 okt 2008, 10:29
door Martijn H
Kom op Jongens!

Dit topic is bedoeld om mij een warm onthaal te geven! :twisted:

Graag on topic blijven! :wink: :D


Ik heb er het volste vertrouwen in dat het allemaal goed zal gaan! :)

Geplaatst: za 18 okt 2008, 13:34
door Nils_vn
hehe

Nou gefeliciteerd Montana!

Doe dat goed joh ;)

Geplaatst: di 21 okt 2008, 17:41
door jantje-secuur
Martijn? Heb jij al gelijk de halve forumlayout weggegumd? :twisted:

Normaal staat er onder alle subfora dit: Moderator Moderators

Geplaatst: di 21 okt 2008, 19:16
door Wowly
Als onze camiel het toch eens niet zou opmerken........

wat vind je ervan?

Geplaatst: di 21 okt 2008, 19:18
door jantje-secuur
Wowly schreef:
Als onze camiel het toch eens niet zou opmerken........

wat vind je ervan?
Ik vind dat als je A zegt, ook maar B moet zeggen en zodoende de onderste zes subfora ook maar verminken.

Het geeft een rustige uitstraling wel namelijk. Ik weet niet in hoeverre je de witregel kunt weghalen zodat het nog kleiner wordt zonder storend te worden.

Edit: Juist, centreer maar lekker in het vertikale vlak.

Edit2: I like your at-your-service-attitude. Nu het bovenste tuintje schoonvegen en je krijgt een 10 van de juf voor behulpzaamheid (en een bank naar voren uiteraard).

Edit3: Gewoon aan het pesten? :lol:

Geplaatst: wo 22 okt 2008, 22:34
door dekkersj
Veel succes Montana!

Groet,
Jacco

Geplaatst: wo 22 okt 2008, 22:51
door mischa72
Montana schreef:
Dit topic is bedoeld om mij een warm onthaal te geven! :twisted:
Nou, omdat je erom vraagt: Let it burn !!!!!

Veel succes in je nieuwe functie.

Groeten,
Mischa

Geplaatst: do 23 okt 2008, 19:34
door audioot
van hieruit ook veel suc6 gewenst
mvg
audioot

Geplaatst: do 23 okt 2008, 19:48
door Martijn H
Bedankt! :)

Erg moeilijk is het allemaal niet, zolang er niet in 30 topics tegelijkertijd gescholden wordt en men geen virussen per Pm gaat versturen! :wink:

Geplaatst: do 23 okt 2008, 21:46
door asterduc
nu begrijp ik waarom hij de laatste tijd in elk topic zo aardig zijn best aan het doen was om goede punten te scoren en de 2000 posts te halen :lol: .

Gefeliciteerd!
Ik respecteer het dat je die taak op jou neemt Martijn. Net zoals alle zba moderatoren trouwens.

Ed.

Geplaatst: vr 24 okt 2008, 1:20
door Roland
Welkom voor de nieuwe deputy!

@Gobla. Zou je me wel eens willen verklappen uit welke film je stukje komt. Ben nogal noir gek. Zou het graag weten.

Groet Roland

Geplaatst: wo 10 dec 2008, 17:49
door Gobla
Sorry Roland,

Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee. Ik kwam de afbeelding tegen op internet.