Pagina 1 van 1

Enkele veel ruimte eisende creatie's!!

Geplaatst: do 16 sep 2004, 19:03
door michiel
Ik hoop dat ik hier foto's van een msn groep kwijt kan...


Als eerst de set up welke ik nu heb staan. Je ziet hier een 15" bandpass hoorn uitgerust met B&C driver. Een ronde tractrix horn met fe 103 s. Een 15" TL met TC sounds lange slag driver en een bagger kast waarvan het tweetertje in gebruik is (bij gebrek aan beter :roll: )

Afbeelding

Geplaatst: do 16 sep 2004, 19:10
door michiel
Whoohoo!!! Het werkt. (eindelijk) :D

Dan maar gelijk nog een paar...


Bandpass hoorntje van binnen...
Afbeelding


TL in bouwfase...

Afbeelding


Hier een subje wat ik in opdracht heb gemaakt voor m'n oom. Een 10" scan speak met HS 200.
Afbeelding


Op het HT forum is een topic te volgen over het monster wat ik nu aan het bouwen ben. De eerste foto's staan dr al op! Ik zal zo nu en dan ook wat foto's van dat project op dit forum zetten.

Geplaatst: vr 17 sep 2004, 4:22
door buizesmurf
Amaai en ik die dacht dat de mijn groot waren en een zeer lage WAF hebben.Ben dus niet alleen en daar ben ik blij om. [-X :-k =;