Pagina 1 van 1
Metingen 15M4531?
Geplaatst: ma 25 apr 2005, 21:32
door vigier
Hoi,
ik ben op zoek naar metingen aan een Scan Speak 15M4531K00.
Metingen aan de 15W-units heb ik wel, maar de 15M niet. Wie heeft er toevallig wat van liggen? Ben geinteresseerd in de SPL, Impedantie, waterval en vervorming.
Groet, Joris
Re: Metingen 15M4531?
Geplaatst: ma 25 apr 2005, 22:03
door voodooless
Geplaatst: ma 25 apr 2005, 22:37
door vigier
Jep! Die had ik al

En dat was 1 van de redenen waarom ik hem interessant vind (naast wat ik er over gehoord heb) !!!
Maar bedankt in ieder geval

Aan je link te zien werkt d-s-t ook weer, en hoef ik niet naar Tymphany
Groet'n, Joris
Geplaatst: ma 25 apr 2005, 23:05
door voodooless
vigier schreef:Maar bedankt in ieder geval

Aan je link te zien werkt d-s-t ook weer, en hoef ik niet naar Tymphany
Ehh, niet helemaal, want Tymphany linkt gewoon door naar de oude bestanden die ze toch maar weer terug hebben gezet
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het watervalletje

Ik heb het wel al gezien van de kleinere 12M, maar deze ben ik idd nog niet tegengekomen. Maar ik denk dat je kunt verwachten dat het niet slecht is

Geplaatst: wo 27 apr 2005, 6:41
door Marp
Op D-S-T wordt je op dit moment ook al doorgelinkt naar Tymphany, dus het lijkt er wel wat op dat de vetrouwde website binnenkort verdwenen is.
Joris,
Je zou eens moeten zoeken naar Hobby Hifi 2003/2. Daarin staat een vergelijkingstest met:
- Audax PR 170 ZO
- Excel M15 CH 001
- Focal 7K6411
- Focal Audiom 6 WM
- Scan Speak 12M4631G00
- Scan Speak 15M4531K00 (blz. 64)
- Visaton TI 100 M
- Visaton W100S
- Visaton W100SC
Wat heb je trouwens voor plannen met zo'n mooie midwoofer?

Geplaatst: wo 27 apr 2005, 22:10
door vigier
GRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik heb mijn stapel met HobbyHifi's doorgespit, en ik heb van 2003 uitgave 1, 3, 4, 5. Ik mis dus 2 en 6. Waarom dat ik die mis: geen idee.
Maar bedankt voor het zoeken! Ik zal eens kijken of ik hem ergens vandaan kan halen!
Zo te zien staat er nog een erg mooie unit in, dus deze MOET ik hebben hahaha
Thnx Mario! Ik ga zoeken...
Groet, Joris
Geplaatst: wo 27 apr 2005, 22:32
door vigier
Ik heb zojuist een mailtje naar HobbyHifi gestuurd om 3 ontbrekende nummers te bestellen. Het gaat me NIET meer gebeuren dat ik iets ga missen hahaha
Groet, Joris
P.S. Wat voor plannen ik heb? Hmm... nieuwe frontspeakers.... zodra de unitkeuze helemaal bekend is, zal ik daar zeker over posten
