Pagina 1 van 1

D-S-T overname door Tymphany...

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 20:36
door Edo
Ik denk:"effies wat datasheets bekijken op D-S-T.com..."...helaas.. :?
Misschien kijk ik erover heen, maar ik kon geen data of iets meer vinden.
Iemand suggestie? Kijk ik ergens overheen?

:cry:

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 20:52
door jeroen_d
Het ziet ernaar uit dat de website even "under construction" is. Lijkt erop dat ze het iets anders willen opzetten ivm de overname.

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 21:31
door vigier
De data is er ECHT af! Ik had nog een stapel directe links naar de info van speaker-units staan (deeplink), maar die werken ook allemaal niet meer :(

Groet, Joris

P.S. Ze gaan er toch niet ECHT mee stoppen he?

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 21:38
door voodooless
Laten we met z'n allen maar hopen dat dit goed gaat... Zou echt zonde zijn als al deze prachtige merken verdwijnen!

Iemand al de documenten over de merger gelezen eigenlijk?

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 21:48
door Rudy
er verdwijnt geen enkel van hun merken ....

Komen er zelfs bij, het feit is wel dat (ver)oude produkten gewoon weg gaan.

Groetjes
Rudy

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 21:53
door voodooless
Rudy schreef:
er verdwijnt geen enkel van hun merken ....

Komen er zelfs bij, het feit is wel dat (ver)oude produkten gewoon weg gaan.
Dat is een geruststelling, maar wat about de prijzen. Dat zal gewoon afwachten blijven...

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 22:27
door vigier
Misschien moet ik dan de spullen voor mijn plannen maar wat vroeger aanschaffen dan gepland.... dat ik dan zeker weet dat ik ze voor een goede prijs heb!

Groet, Joris

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 23:41
door michiel
vigier schreef:
Misschien moet ik dan de spullen voor mijn plannen maar wat vroeger aanschaffen dan gepland.... dat ik dan zeker weet dat ik ze voor een goede prijs heb!

Groet, Joris
Wie zegt dat de prijzen niet omlaag gaan!? :roll: (er kan van alles gebeuren)

Geplaatst: zo 24 apr 2005, 23:59
door Edo
Zou natuurlijk wel leuk zijn....
Bijvoorbeeld de nieuwe HDS reeks lager uitkomt dan de HDS van nu... :lol:

Geplaatst: ma 25 apr 2005, 1:42
door jeroen_d
Het komt goed. Zie deze post van Ken Kantor.

http://www.madisound.com/cgi-bin/discus ... ead=342052

Geplaatst: ma 25 apr 2005, 9:22
door voodooless
Prijzen omlaag zou natuurlijk zeer wel kunnen hier in NL. Als ze nu eens zorgen dat ze de spullen niet eerst uit Duisland moeten halen, maar gewoon direct van de fabriek krijgen zijn we al een stap verder natuurlijk!

En btw. alle info is weer te vinden :D

Geplaatst: ma 25 apr 2005, 18:30
door Pjotr
Zo te zien zijn de datasheets inmiddels verhuisd naar:

http://www.tymphany.com/products.php

Geplaatst: ma 25 apr 2005, 18:57
door vigier
Eerste wat ik gekeken heb, is of "mijn" units er nog tussen staan hahaha
Gelukkig wel!

Ziet er dus wel naar uit dat alles gewoon gelijk blijft qua namen, alleen wordt d-s-t --> Tymphany...

groet, joris