Pagina 1 van 1
Spook forum
Geplaatst: do 21 apr 2005, 22:46
door ovni
Er zijn nu 2 forums on line waar verschillende mensen op posten.
Ik neem aan dat dit de goede is:
http://www.moerman.org/~lelievel/forum/
en deze niet meer had mogen bestaan:
http://70.84.39.52/~lelievel/forum/index.php
Geplaatst: do 21 apr 2005, 23:53
door Sander
zou in principe niet kunnen, als je inlogt wordt je meteen doorverwezen naar de nieuwe server, kijk maar eens in de adresbalk als je inlogt op oude server....
zowieso zal dit dadelijk over zijn als de DNS gegevens zijn doorgevoerd.
Geplaatst: vr 22 apr 2005, 0:09
door ovni
Ik ben nog steeds op alle twee ingelogd en kan alle twee dus ook bereiken. (Het komt dus waarschijnlijk omdat ik de inlog altijd laat open staan. Als je via het administratiepaneel - algemeenbeheer- configuratie- cookie instellingen sessielengte de max in logtijd op 1 seconde zet is 1 seconde later dit probleem dus opgelost. wel weer terug zetten op 99999, anders moeten we alsmaar opnieuw inloggen)
Geplaatst: vr 22 apr 2005, 0:31
door Sander
schoon anders je cookies en tem i-net bestanden even op.
Ook moet je
www.zelfbouwaudio.nl als link gebruiken, en uiteraard niet het ip-adres van de oude server....
Geplaatst: vr 22 apr 2005, 10:00
door Marp
Je komt ook eenvoudig op dat forum terecht via een verwijzing naar een andere topic. Dat heb je niet altijd even snel in de gaten, aangezien het adres hier soms ook verandert in 193.151.75.125 i.p.v.
www.moerman.org
Het zal er alleen wat stil zijn

Geplaatst: vr 22 apr 2005, 11:48
door Henkjan
sander heeft t al opgelost zie ik.. oude forum staat op slot.