SA & DTAC prijsverhoging per 1 oktober 2008
Geplaatst: wo 10 sep 2008, 2:10
Hoi,
De al eerder aangekondigde prijsverhoging van de SA en DTAC range komt eraan. Vanaf 1 oktober gaat de SA prijs met 10% omhoog en de DTAC met 16%. De reden? De enorm gestegen grondstofprijzen.
Tot 1 oktober gelden dus nog de oude prijzen.
Groet Roland
De al eerder aangekondigde prijsverhoging van de SA en DTAC range komt eraan. Vanaf 1 oktober gaat de SA prijs met 10% omhoog en de DTAC met 16%. De reden? De enorm gestegen grondstofprijzen.
Tot 1 oktober gelden dus nog de oude prijzen.
Groet Roland