Pagina 1 van 1

Tymphany LAT speakers . De speakers van de toekomst ?

Geplaatst: ma 18 apr 2005, 13:47
door Mischa
http://www.tymphany.com/

Het zal wel niet nieuw zijn maar gezien de informatie lijkt het betaalbaar te worden . Heb reeds contact opgenomen om een paar units te bemachtigen maar hier doen ze nog geen uitspraken over .

de distributie gaat via http://www.d-s-t.com/main/index.htm
het gewone peerless vifa etc

zou het voor diy beschikbaar komen ?

de grote woover heeft een opp van 2400 cm2 en is 65 cm hoog en 15 breed . In een mail heb ik de x-max staan van 3 cm .

heb ook al een dipole sub gezien met dit systeem erg bruut .

iemand nog meer informatie ?

Geplaatst: ma 18 apr 2005, 15:36
door Henkjan
The combined company, to be called Tymphany Corporation, will have its headquarters in Cupertino, CA.
oftewel een onbekend technologie bedrijf dat nog nix commercieels heeft geproduceert neemt D-S-T over???? maar goed, daardoor hoeven we ook niet bang te zijn dat er wat zal veranderenin Denemarken (en China)


btw: die Megawoofer heeft een Vas van 1700 liter (ja, bijna 2 kuub). daar zie ik dus alleen maar een dipool van komen...... of je moet je kelder als kast nemen :roll:

Geplaatst: ma 18 apr 2005, 17:35
door Mischa
blijf het wel volgen vind het erg intresant