Pagina 1 van 1

Nieuw

Geplaatst: wo 13 aug 2008, 19:02
door Wim9
Hallo audio fans,

ik ben Wim en luister graag naar muziek van analoge instrumenten, zoals
piano, gitaar, percussie, zang, enz. Dit zijn voor mij herkenbare klanken en dus te vergelijken.
Deze muziekklanken beluister ik graag via een goede stereo installatie.

Aangezien ik voor niet al te veel geld, toch een leuke hifi installatie wil hebben, koop ik alles 2de-hands.
In mijn vrije tijd, wil ik graag boxen vernieuwen en aanpassen. Dit gaat mij niet altijd even goed af, maar met een beetje hulp, lukt dat mij dat wel.
Ook zou ik in de toekomst wel eens een versterker willen bouwen. Maar dat is een droom verlopig.

Ik hoop op dit forum mensen te vinden die mij wat kunnen ondersteunen op die vlakken waar ik minder goed in ben.
Er is al veel verteld op dit forum en ik zal daarom eerst eens wat info verzamelen.

Geplaatst: wo 13 aug 2008, 20:01
door audioot
welkom joh
als we kunnen dan helpen we wel
mvg
audioot

Geplaatst: wo 13 aug 2008, 22:12
door Wowly
idd, dirk is me voor! Welkom welkom op dit zeer gezellige forum!

Wowly

Geplaatst: do 14 aug 2008, 18:27
door hilbren
Welkom Wim.

Die versterker is in ieder geval een stapje dichterbij nu jij je hebt aangemeld op dit forum!

Veel leesplezier hier :wink:

Geplaatst: do 14 aug 2008, 22:04
door mischa72
Hallo Wim,

Alvast hartelijk welkom hier. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit HET forum is om veel te leren over zelfbouwaudio.

Een kleine tip van deze kant: Zet even je woonplaats bij je persoonlijke gegevens, dat maakt het voor leden een stuk gemakkelijker in te schatten wie waar woont en dat is voor de hulpverlening een stuk gemakkelijker.

Ik wens je een leerzame tijd hier.

Groeten,
Mischa

Geplaatst: vr 15 aug 2008, 21:09
door Wim9
Bedankt voor de tip.

Woonplaats ingebracht.

:wink: