Pagina 1 van 1

waar is de rest

Geplaatst: di 12 aug 2008, 0:13
door riktw
hallo

ik zag zonet op internet dit ding:
http://www.enjoythemusic.com/diy/0708/f ... lifier.htm
op het eerste gezicht ziet ie er netjes uit, goed afgewerkt enzo, schema erbij.
maar toen zag ik onderaan de prijs, 1000 dollar :shock:
ik heb toch 3 keer gekeken of er misschien een 0 teveel stond want er zit bijna niks in.
of zie ik nu iets over het hoofd, zijn het zimbabwaanse dollars ofzo?

Geplaatst: di 12 aug 2008, 0:30
door b_force
Ik denk dat hij speciaal in maanlicht gehuldigd is, vervolgens ingestraalt en daarna nog even gedoopt is.

Moet wel goed klinken dan 8)

Geplaatst: di 12 aug 2008, 9:22
door richard
b_force schreef:
Ik denk dat hij speciaal in maanlicht gehuldigd is, vervolgens ingestraalt en daarna nog even gedoopt is.
Door meneer Pass zelf. Dan heb je toch wel een zegening in huis.

Maar het is geen massaproduct dat in grote oplagen in Azië in elkaar wordt gezet, bovendien lijken me de loonkosten in Californië wat hoger dan in China. Volgens mij is het prima na te bouwen om te kijken of het z'n geld waard is.

Geplaatst: di 12 aug 2008, 9:26
door dre
reken maar dat je die wel thuis wilt beluisteren :wink: