Pagina 1 van 1

Nieuwe Peerless drivers

Geplaatst: vr 01 apr 2005, 20:00
door jeroen_d
Hoi, vond een linkje naar een overzicht van oude en nieuwe Peerless drivers in een Finse shop: http://www.hifitalo.fi/shop/showsub.php?id=21

Geplaatst: vr 01 apr 2005, 20:14
door Edo
Mooi, eindelijk.... :)

Het leuke is dat ik om 17:30 uur nog met www.audiocomponents.nl/ aan de telefoon zat om ernaar te vragen, maar daar konden ze me nog niets vertellen. Geen prijzen en ook niet wanneer ze in de hadel komen.

p.s. leuk verschilletje: HDS182 voor 65 euro bij bovengenoemde finse zaak......even kijken bij Intertechnik..130,00 euro...WOW... :shock:

Geplaatst: vr 01 apr 2005, 22:23
door Henkjan
Edo schreef:
p.s. leuk verschilletje: HDS182 voor 65 euro bij bovengenoemde finse zaak......even kijken bij Intertechnik..130,00 euro...WOW... :shock:
ja, fors. normaal is alles daar duurder, maar dit zal dan wel die uitzondering zijn.... de 315 die ik in m'n woof heb zitten kost daar 99 euri, bij S&Co 140 :roll:

Geplaatst: vr 22 jul 2005, 9:59
door de vuilnisman
ik zie dat ze ook al in de nieuwe prijslijst van speakerenco zijn opgenomen.

Geplaatst: vr 22 jul 2005, 10:38
door Edo
Eindelijk.... :P :P

Trouwens zijn deze ook erg leuk:

Afbeelding

4" PASSIVE RADIATOR....echt mini... :)