Pagina 1 van 1

high-tech 4" midwoofer van Tangband

Geplaatst: zo 29 jun 2008, 15:32
door Juoigâ
De 4" breedbanders van tangband zijn ook goed gekend als mooie midwoofers. Maar elk voordeel hep z'n nadeel: doordat ze als breedbander zijn geoptimaliseerd kunnen ze niet echt veel power aan (m.n. door de lichte spreekspoel waardoor zowel de thermische belasting als de Xmax wat lager zijn)

Verwelkom de W4-1658 :idea: deze 10cm midwoofer is zo ontworpen om een hoog vermogen aan te kunnen: de zeer speciale korf, de Xmax van 4.5mm, de dustcap, 4ohm impedantie. Maar met de ervaring van de breedbanders heeft Tangband er wel voor gezorgd dat het inzetbereik zeer breed is, en dat er geen storende resonaties optreden.

Geplaatst: zo 29 jun 2008, 15:39
door Edo
Ziet er degelijk en leuk uit zeg.
Quata kosta?

Geplaatst: zo 29 jun 2008, 15:45
door Juoigâ
adviesprijs 69 euro

Geplaatst: zo 29 jun 2008, 15:56
door SARK
Zeker leuke units, wat moet je met die "nippies" op de rand doen :?:

Geplaatst: zo 29 jun 2008, 16:00
door Juoigâ
SARK schreef:
...wat moet je met die "nippies" op de rand doen :?:
laten zitten, anders gaat er wat los wat vast hoort te zijn :lol: daar zitten dus schroefjes in...

edit: plaatje er bij gedaan