Pagina 1 van 1

nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: zo 29 jun 2008, 15:14
door Juoigâ
Na de succesvolle W6-1530 komt Tangband nu ook met een klein coaxiaal chassis: de W3-1723SA.

Ook deze coaxiaal is een "echte" met de accoustische centra van de tweeter en de mid in het zelfde vlak. Net als z'n grote broer heeft de W3-1723SA een waveguide bij de tweeter om de interferentie tussen de hoge tonen en het bewegende membraan van de mid te minimaliseren.

En dat alles voor de prijs waar je normaal slechts een tweeter of een mid voor hebt 8)

Geplaatst: di 15 sep 2009, 21:44
door Henkjan
zo, dat duurde een tijd voor er een leuk ontwerp kwam met deze coax. in de jongste Hobby Hifi (6/2009)

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 13:57
door unrealistic
ik heb deze drivers van MP gekocht en wil de Spiralino gaan bouwen.

Nu kom ik nergens de tekeningen met de W3-1723 tegen alleen die met de breedbander.
Dat is deze:https://popl.nl/8400538151f9c92a701.pdf
Is deze kast hetzelfde?

Zijn anders de tekeningen ergens online te vinden?
Om nou een oude Hobby Hifi per post op te laten sturen voor één artikel is ook weer zo wat.

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 15:40
door Shadow
Kast is hetzelfde idd.
filter-spiralino_244059.png
Bovenstaande is de eerste hit op google als ik zoek op 'spiralino weiche'

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 17:15
door unrealistic
Het filter heb ik gevonden.
Ik kan nu ook met de kast aan de slag.

Bedankt!

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 20:09
door Shadow
Mocht je je echt vervelen dan kan ik je aanraden de DT3W na te bouwen, die is wel een stapje kostbaarder maar je maakt wel stappen in kwaliteit;
P1040234.JPG
P1040234.JPG (45.76 KiB) 1042 keer bekeken

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 20:18
door bas focal m180
Shadow schreef:
Mocht je je echt vervelen dan kan ik je aanraden de DT3W na te bouwen, die is wel een stapje kostbaarder maar je maakt wel stappen in kwaliteit;

P1040234.JPG
Dit zijn volwaardige (pc) speakers die naast goed klinken ook echt laag voortbrengen.

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 21:26
door Henkjan
Wij van WC eens kunnen hetbdaar alleen maar mee ens zijn :mrgreen:

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 21:40
door Shadow
Even inloggen als je alter-ego O:)

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 21:48
door Henkjan
Shadow schreef:
Even inloggen als je alter-ego O:)
neu, ik sprak als onwerper van de dt3w.

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Geplaatst: ma 25 dec 2017, 21:56
door Shadow
Oh ja die is er ook nog :lol: