Pagina 1 van 1
vergulde zekering
Geplaatst: di 24 jun 2008, 17:31
door martinb76
hallo mensen.
heb een klein vraagje. weten jullie adressen waar je vergulde zekeringen kan halen/bestellen.
en of het een hoop verschil op leverd met de normale zekeringen.
alvast bedankt.

Geplaatst: di 24 jun 2008, 18:47
door anonamemouse
hier een en ander aan informatie, en
hier kan je ze bestellen.
klinkt het beter; ik weet het niet. ik heb ze in mijn versterker zitten, en voor mijn gevoel werd het geluid wel opener.
wat ik wel een heel duidelijk verschil vond maken (dit is ook blind getest met twee mensen als publiek hier die het 100% van de 6 keer wisselen goed hadden) was het vervangen van de stop in de meterkast.
als je de centen ervoor over hebt moet je het gewoon doen.
Geplaatst: di 24 jun 2008, 18:59
door Martijn H
Als de stop stuk is moet je hem inderdaad vervangen!

audiofabriek
Geplaatst: vr 27 jun 2008, 22:03
door D&G
Kijk op audiofabriek.nl in Haarlem.
Geplaatst: za 28 jun 2008, 1:36
door AatV
Bij deze zekeringen zijn de (buiten)aansluitingen verguld. Het smeltdraadje binnenin lijkt me niet anders dan bij andere zekeringen.
Ik zou gaan voor de 'normale' zekeringen, die aan de buitenkant ontdaan zijn van zuren (door het aanraken en plaatsen!) met behulp van aceton of iets dergelijks.

Geplaatst: za 19 jul 2008, 12:52
door Frenske
anonamemouse schreef:hier een en ander aan informatie, en
hier kan je ze bestellen.
klinkt het beter; ik weet het niet. ik heb ze in mijn versterker zitten, en voor mijn gevoel werd het geluid wel opener.
wat ik wel een heel duidelijk verschil vond maken (dit is ook blind getest met twee mensen als publiek hier die het 100% van de 6 keer wisselen goed hadden) was het vervangen van de stop in de meterkast.
als je de centen ervoor over hebt moet je het gewoon doen.
De Kemp zekeringen zijn inderdaad heel erg goed.

Geplaatst: za 19 jul 2008, 13:04
door Paul Jenner
Je moet niet alleen vergulde zekeringen hebben, maar als het even kan ook die met kristallen omhulsel. Kost natuurlijk iets meer, maar klinkt echt het beste ...
Paul.
Geplaatst: za 19 jul 2008, 16:27
door SSassen
En vergeet voor 't eikenhouten doosje met fluwelen binnenvoering niet, en uiteraard 't certificaat waarop beschreven staat dat de zekering de luistertests van de fabrikant met vlag en wimpel heeft doorstaan.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: za 19 jul 2008, 22:30
door Paul Jenner
Sander,
ga je nu met die fluwelen binnenvoering niet een beetje ver ? Je zou een knappe jongen zijn als je in een dubbel blind test de goede er uit weet te pikken ....
Paul.
Geplaatst: zo 20 jul 2008, 9:56
door Wowly
hmmm. ik ben toch vrij zeker dat ik de fluwelen doos er wel zou uithalen, als deze word vergeleken met de kartonnen..........
Jan
Geplaatst: zo 20 jul 2008, 11:14
door rho
Check my signature.

Geplaatst: di 22 jul 2008, 8:31
door Frenske
Geplaatst: di 22 jul 2008, 8:54
door DIY_Freak
Jullie vergeten de maagden! Waarom denkt niemand aan de maagden??? Genoeg ervaring hier in dit draadje. Schande!
Wat je echt nodig hebt voor een optimaal resultaat is maagdgedraaide en maagdgewonden of beter, -opgewonden zekeringen.
Geplaatst: di 22 jul 2008, 9:36
door Pjotr
DIY_Freak schreef:Jullie vergeten de maagden! Waarom denkt niemand aan de maagden??? Genoeg ervaring hier in dit draadje. Schande!
Wat je echt nodig hebt voor een optimaal resultaat is maagdgedraaide en maagdgewonden of beter, -opgewonden zekeringen.
Je hebt duidelijk de klok horen luiden... en ...
Het is veel simpeler:
Je hebt gewoon maagdelijke zekeringen nodig. Dat is alles. DUSSSSSS............ zekeringen die nog niet doorgeslagen zijn!
Geplaatst: di 22 jul 2008, 18:31
door Frenske
DIY_Freak schreef:Jullie vergeten de maagden! Waarom denkt niemand aan de maagden??? Genoeg ervaring hier in dit draadje. Schande!
Wat je echt nodig hebt voor een optimaal resultaat is maagdgedraaide en maagdgewonden of beter, -opgewonden zekeringen.
Ik mag wel stellen dat jij een Bijzondere Freak bent.
