Pagina 1 van 1
Peerless sub met 12"slave
Geplaatst: za 21 jun 2008, 16:00
door Chance117
Een eerder project voor een vriend van me.
Een 10" peerless met een 12" slave.
Geplaatst: za 21 jun 2008, 16:06
door Lnsadnoh
HEEL netjes en degelijk gebouwd !!!
Geplaatst: za 21 jun 2008, 16:09
door Martijn H
Mooi hoor!
Is de slave of woofer downfiring? Ik zou de woofer doen..
Geplaatst: za 21 jun 2008, 16:11
door Chance117
De woofer is idd downfiring.
Geplaatst: za 21 jun 2008, 16:30
door voodooless
Vakwerk! Is dat allemaal met de hand gezaagd en gefreesd?
Enne, wat kost dat nu om hem zo te laten spuiten?
Geplaatst: za 21 jun 2008, 16:39
door Chance117
Nee het is allemaal met een cnc frees van 2 bij 3 meter gemaakt. De meeste tijd gaat in het programeren zitten. Daarna is het een druk op de knop, 10 minuten wachten en je hebt een compleet mdf pakket voor een sub

Spuitwerk is door mijn zwager gedaan en heb alleen de lak betaald. Lak en grondverf koste me 5 tientjes en een hele hoop uren schuren. Denk als je het gewoon betalen moet je toch snel rond de 200 euro kwijt bent.
Geplaatst: za 21 jun 2008, 18:01
door SARK
Sodeknetters, da's netjes
Wil je zwager niet nog meer bijklussen

Geplaatst: za 21 jun 2008, 23:00
door bigrick
supper mooi gemaakt
maar waarom een 10" met 12" slave ? snap ik even niet. ( kan iemand het me even uit leggen?)
Geplaatst: za 21 jun 2008, 23:13
door voodooless
Dat is eigenlijk gewoon de vuistregel

Geplaatst: za 21 jun 2008, 23:53
door Chance117
Ten eerste: godver tering russen
Ten tweede: Heb hier vaak gelezen dat je je slave het liefst 120% groter moet nemen. En eerlijk gezegd vind ik 120% nog aan de kleine kant. De 10" woofer knalde de slave zeker aan zijn Xmax met films (vooral met LOTR ging de sub aan de wandel)
Geplaatst: zo 22 jun 2008, 0:54
door Wowly
Man man, wat is dat cnc frezen toch mooi zeg.........
Je zou die geprogrammeerde bestanden eigenlijk beschikbaar moeten stellen, als er zóveel werk in heeft gezeten! Prachtig hoor...
Wowly
Geplaatst: do 26 jun 2008, 18:19
door Chance117
Helaas is de ene frees de andere niet.
Ze werken vrijwel allemaal met Din/Iso maar hebben vaak kleine verschillen waardoor je ipv een mooi mdf pakket een stapeltje brandhout(mdf) krijgt.
En ik werk niet met autocad.
Geplaatst: do 26 jun 2008, 22:17
door Paul
Wowly bedoelt natuurlijk inclusief frees
