frontjes met stof bekleden.
Geplaatst: do 12 jun 2008, 20:09
Ik maak mijn speakers meestel wel met frontje, maar als ze eenmaal afzijn dan laat ik het frontje meestal zitten. Ik maak dat dus ook nooit af...:S. Ik wil ze toch nog een keertje afmaken. Nu heb ik behoorlijke problemen om dat netjes te bespannen. Heeft iemand goede tips?
De hoeken zijn altijd het grootste probleem. Niet zozeer aan de voorkant maar meer aan de achterkant, daar krijg ik dan vaak een dikke laag stof die gewoon niet netjes zit. Ik heb bij een stel celestion zitten kijken hoe ze dat gedaan hebben, dat is gewoon gelijmd. Wat zou een geschikte lijm zijn? Textiel lijm is dat namelijk niet. Iemand een tip?
Alvast bedankt.
De hoeken zijn altijd het grootste probleem. Niet zozeer aan de voorkant maar meer aan de achterkant, daar krijg ik dan vaak een dikke laag stof die gewoon niet netjes zit. Ik heb bij een stel celestion zitten kijken hoe ze dat gedaan hebben, dat is gewoon gelijmd. Wat zou een geschikte lijm zijn? Textiel lijm is dat namelijk niet. Iemand een tip?
Alvast bedankt.