Pagina 1 van 1

kopieerfrees

Geplaatst: di 10 jun 2008, 15:22
door Paul
Ik ben op zoek naar een kopieerfreesje met het geleidewieltje aan de bovenzijde (itt de overal verkrijgbare variant met het wieltje aan de onderzijde)

Weet iemand een webshop of een zaak in de directe omgeving van Rotterdam die dit kan leveren?

bvd :D

Geplaatst: di 10 jun 2008, 16:36
door Rademakers
Goede ervaring met de dealer in de buurt van Rotterdam via deze: http://www.bovenfrezen.nl/default.asp?id=183

Op pagina 45 van de catalogus: http://www.cmt2007.nl/cmt/cmt2006_036_099.pdf

Johan

Geplaatst: di 10 jun 2008, 17:10
door Raymond
Die CMT frezen zijn prima, ik heb er ook twee van. Als je toch iets anders wilt, kan je ook voor frezen van RvS* gaan. Die kan je krijgen bij de betere gereedschapswinkel (bijvoorbeeld de Enorm keten). En anders kunnen ze hem ook wel van festool leveren. Maar die is wel duurder en niet beter.

het merk RvS, niet de metaalsoort :P

Geplaatst: di 10 jun 2008, 17:17
door CarloPJB
In de Spaanse Polder zit ook `n zaak die veel op voorraad heeft.Weet alleen ff geen naam en adres maar kan je zo uitlegggen hoe te rijden :wink:

Geplaatst: di 10 jun 2008, 21:44
door anonamemouse
CarloPJB schreef:
In de Spaanse Polder zit ook `n zaak die veel op voorraad heeft.Weet alleen ff geen naam en adres maar kan je zo uitlegggen hoe te rijden :wink:
FABORY Vestiging Rotterdam
Schuttevaerweg 19
3044 BA Rotterdam
Tel 010 4462044

voor particulieren hebben ze een minimum aankoopbedrag van (ik geloof) 40 euro.

Geplaatst: di 10 jun 2008, 22:02
door Raymond
Fabory doet toch aan bevestigingsmaterialen?

Geplaatst: wo 11 jun 2008, 0:34
door CarloPJB
anonamemouse schreef:
CarloPJB schreef:
In de Spaanse Polder zit ook `n zaak die veel op voorraad heeft.Weet alleen ff geen naam en adres maar kan je zo uitlegggen hoe te rijden :wink:
FABORY Vestiging Rotterdam
Schuttevaerweg 19
3044 BA Rotterdam
Tel 010 4462044

voor particulieren hebben ze een minimum aankoopbedrag van (ik geloof) 40 euro.
Die zit daar ook :wink: maar bedoelde ik niet :?

Geplaatst: wo 11 jun 2008, 12:16
door Paul
pb naar Carlo :D