Pagina 1 van 1

HEZB 2008 Carpool topic

Geplaatst: vr 30 mei 2008, 8:56
door Geenius
Om de kosten van de brandstof laag te houden en om het milieu te besparen, start ik hierbij een topic om te kijken wie met wie wil/kan meerijden op zondag 8 juni.

Mijn route is: Monnickendam - A10 Amsterdam (Ring Oost) - A2 Utrecht - A27 Breda - Schilde.
Ik kan, naast mijzelf, nog 3 mensen meenemen. De auto is voorzien van een radio/cd-speler en 6 luidsprekers.

http://car-blueprints.narod.ru/images/v ... ariant.gif

Geplaatst: vr 30 mei 2008, 17:17
door b_force
ik zoek nog iemand waar ik heen mee kan rijden (terug heb ik al vervoer)

Heel misschien kan ik met mijn vader mee, als hij naar Belgie gaat, maar dat is nog niet helemaal zeker.

Dus iemand die langs Delft, rotterdam etc komt ?

Re: HEZB 2008 Carpool topic

Geplaatst: za 31 mei 2008, 8:52
door asterduc
Geenius schreef:
Mijn route is: Monnickendam - A10 Amsterdam (Ring Oost) - A2 Utrecht - A27 Breda - Schilde.
Merijn en Christiaan zitten rond Arnhem, toch?

Hans en Ineke aan Den Haag dacht ik.

Erik en Anton die kwamen ook van daarboven ergens, uit richting Hilversum, of sla ik de bal verkeerd.

Sander zit vlakbij jou, maar die heeft afgemeld.

Joris woont rond Utrecht meen ik.

Alle anderen zitten in België of rond Eindhoven.

Geplaatst: za 31 mei 2008, 12:41
door Wowly
Ik kom al met meanman samen

Wowly

Geplaatst: ma 02 jun 2008, 12:54
door Porcino
Jup Christiaan zit mooi in de buurt, in een vroeg stadium al eens over gehad. Christiaan, wat jou betreft nog steeds een plan?

Geplaatst: wo 04 jun 2008, 23:57
door b_force
noodkreet !!!

Ik zou eerst met fluppie mee terug rijden, maar wellicht kan hij niet (door een tentamen week)

Is er iemand die mij het liefst in Delft/Rijswijk kan afzetten, of anders ben ik al heel blij met Rotterdam (of in die buurt)

Heen heb ik al vervoer.

Geplaatst: do 05 jun 2008, 15:08
door fluppie
b_force schreef:
noodkreet !!!

Ik zou eerst met fluppie mee terug rijden, maar wellicht kan hij niet (door een tentamen week)

Is er iemand die mij het liefst in Delft/Rijswijk kan afzetten, of anders ben ik al heel blij met Rotterdam (of in die buurt)

Heen heb ik al vervoer.
Bij deze opgelost.

Mijn route: Delft ==> Rijswijk ==> ... ==> Schilde

Voor heen te rijden: nog 2 plaatsen over ( bezetting: B_force, fluppie007 )
Voor terug te rijden: nog 1 plaats over ( bezetting: B_force, medestudent fluppie007, fluppie007 )

Geplaatst: do 05 jun 2008, 17:43
door b_force
heel maybe rij ik met Hans mee terug als jij toch niet kan.

Vanavond bel ik mijn vader en overleg ik ook even met hem :)

Geplaatst: do 05 jun 2008, 18:56
door asterduc
b_force schreef:
heel maybe rij ik met Hans mee terug als jij toch niet kan.
haha, die heeft net een plaats in de tuin gereserveerd voor een overnachtingstentje, ... gevolgd door een lange wandeling op maandagmorgen ...
Trek je bergschoenen dus maar al aan Bart :lol:

Geplaatst: do 05 jun 2008, 19:21
door b_force
t is dat ik de volgende dag college heb, maar anders zou ik meegaan :p

Geplaatst: do 05 jun 2008, 20:22
door Walt
Wat ben jij voor student!

Colleges zijn er om te missen!!!

:) :) :) :)

Groeten Walter

Geplaatst: do 05 jun 2008, 20:25
door b_force
Walt schreef:
Wat ben jij voor student!

Colleges zijn er om te missen!!!

:) :) :) :)

Groeten Walter
Zeker nog nooit 2 keer van een studie gekocht en een jaar moeten werken ?
Dan kom je er wel achter wat je dan voor werk moet doen :)

Nee, ik heb inmiddels mijn lesje geleerd en probeer eigenlijk alles gewoon te volgens :)

Geplaatst: do 05 jun 2008, 21:52
door voodooless
Porcino schreef:
Jup Christiaan zit mooi in de buurt, in een vroeg stadium al eens over gehad. Christiaan, wat jou betreft nog steeds een plan?
Natuurlijk :) Maar dat weet jij natuurlijk ondertussen al :)

Trouwens, als er nog mensen op onze route liggen die problemen hebben met vervoer kan ik er nog wel wat mensen bij proppen.

Als iemand dus nog wat vervoer zoekt, geef een gil.

De route zal iets zijn van Arnhem -> Eindhoven -> Antwerpen.

Geplaatst: za 07 jun 2008, 13:22
door vigier
Ik woon in Utrecht inderdaad, rijd langs Breda denk ik...
Dus voor wie het nodig is?

Ook hier Radio/cd-speler + 6 speakers aanwezig. Verder voorzien van lederen bekleding, airco en een niet al te comfortabel afgesteld onderstel.
Je moet je plek delen met bier en stokbrood.

Als je mee wilt rijden hoor ik het!

Geplaatst: zo 08 jun 2008, 10:55
door Hans Nootdorp
asterduc schreef:
b_force schreef:
heel maybe rij ik met Hans mee terug als jij toch niet kan.
haha, die heeft net een plaats in de tuin gereserveerd voor een overnachtingstentje, ... gevolgd door een lange wandeling op maandagmorgen ...
Trek je bergschoenen dus maar al aan Bart :lol:
Ed, change of plans: tentje komt niet mee. Ineke heeft vrijdag kleine operatie gehad, dus slapen in tentje lijkt toch niet zo'n succes. Wandelen in de prachtige 8) binnenlanden van Schilde bewaren we wel voor een
andere keer. Biedt wel weer mogelijkheden voor meerijders (zonder bergschoenen :) . Onze woonplaats: Nootdorp ....... (nabij Delft)