Pagina 1 van 1

Fostex Fe208e Sigma

Geplaatst: ma 12 mei 2008, 11:07
door mambofats
Het is ondertussen veel te lang sedert ik nog eens iets audio-nuttigs gemaakt heb. Projecten en parts genoeg. Zelfs reeds meer dan een jaar een buizenversterker in mijn bezit, die ik nog niet eens aangesloten heb ( Yarland met 4x EL34, imported from HongKong : nog voor die producten langs hier te krijgen waren ).
Mijn werk verhindert me naar de forumdag te komen, mijn persoonlijke agenda verhindert mij naar de BBQ te komen, maar lijmen zal ik.

En hiervan droom ik : http://www.maclementhorn.it/HT_Fostex.htm

De speakers heb ik ondertussen al meer dan een jaar in mijn bezit
http://www.fostexinternational.com/docs ... e208ez.pdf
Ondertussen ook een budget "supertweeter" voor een prikje gevonden
http://www.fostexinternational.com/docs ... /ft17h.pdf
En de plannen zijn bijna vergeeld
http://www.fostexinternational.com/docs ... nclrev.pdf

het houtpakket heb ik in december en januari reeds gezaagd, maar nog geen moment eerder aan de bouw kunnen beginnen.
Tot nu.

Veel tijd heb ik ( nog ) niet , want recentelijk verhuisd naar een rijhuisje met een werkplaatsje en garage. Maar als het kriebelt, moet je ...

Ziehier de eerste fotootjes

Geplaatst: ma 12 mei 2008, 11:18
door Ivo
Hoei, dat ziet er lekker stevig uit! :D

Geplaatst: ma 12 mei 2008, 12:23
door rho
Da's een fraaie HT-set waar jij van droomt!!
Daar zou ik persoonlijk ook niet ongelukkig van worden. :D

Geplaatst: wo 14 mei 2008, 7:24
door HoMeR
Nou, dat kan bijna niet anders dan mooi worden.....
Fostex en buizen is een schitterende combi.
(zelf draai ik met Single Ended 6V6 en Fostex FE107)

Keep up the good work !

Geplaatst: wo 14 mei 2008, 8:30
door sevenup
HoMeR schreef:
Nou, dat kan bijna niet anders dan mooi worden.....
Fostex en buizen is een schitterende combi.
(zelf draai ik met Single Ended 6V6 en Fostex FE107)

Keep up the good work !
Kan ik mij bij aansluiten. Ik draai met de FE126E en een SE-EL84 versterker.

Geplaatst: wo 14 mei 2008, 19:22
door audioot
ik zou zeggen:er dubbel en dwars voor gaan
veel succes mambofats
mvg
audioot 8)