Pagina 1 van 1

Foutje in downloadscript?

Geplaatst: zo 11 mei 2008, 13:39
door Pjotr
Als ik op "download" van een atachement klik, een .zip of .pdf file b.v., dan werkt dit niet in FF.

Als ik de download open in een nieuw venster lukt het wel maar dat lijkt mij niet de bedoeling

Geplaatst: zo 11 mei 2008, 13:43
door Henkjan
werkt bij mij zowel in Opera als in IE7 prima

Geplaatst: zo 11 mei 2008, 13:47
door Pjotr
Ben er al een paar keer eerder tegenaan gelopen. Heb hier geen IE maar zal volgende week op mijn werk even kijken met IE.

Neemt niet weg dat het met FF ook goed moet werken.