Pagina 1 van 1
Banner Zelfbouwaudio.nl
Geplaatst: do 10 apr 2008, 9:29
door mischa72
Hallo,
Heeft zelfbouwaudio.nl een banner die anderen op hun website kunnen plaatsen? Zo ja, waar vind ik de sourcecode van die banner?
Ik wil kijken of we op de clubsite een link naar hier kunnen plaatsen.
Ik zal in eerste instantie het logo als afbeelding nemen in de url eronder als link.
Groeten,
Mischa
Geplaatst: do 10 apr 2008, 9:48
door voodooless

?
Geplaatst: do 10 apr 2008, 10:01
door mischa72
Uhm, ja, die kon ik vinden, maar ik dacht aan de banner op
www.zelfbouwaudio.nl, niet alleen van het forum. Die van het forum heb ik al ingediend.
Groeten,
Mischa
Geplaatst: do 10 apr 2008, 10:03
door voodooless
Neem je deze:

Geplaatst: do 10 apr 2008, 10:04
door Martijn M
Dit is bovendien geen banner. Hij is niet klikbaar. Is het niet mogelijk het de banner linksboven in het scherm te kopiëren incl. link naar de URL?
Geplaatst: do 10 apr 2008, 10:04
door mischa72
Damn, waarom krijg ik die er niet uit?
Rechtsklik op het plaatje wilde niet werken, vandaar de vraag.
O ja, BEDANKT !!
@Martijn M: Een plaatje met een URL eronder volstaat ook wel.
Groeten,
Mischa
Geplaatst: do 10 apr 2008, 10:06
door voodooless
mischa72 schreef:Damn, waarom krijg ik die er niet uit?
Rechtsklik op het plaatje wilde niet werken, vandaar de vraag.
Jawel hoor

Alleen moet je dan effe "view background image" (of iets dergelijks) aanklikken.
@Martijn M: Natuurlijk is het klikbaar
Dus iets van:
CODE: Selecteer alles
<a href="http://zelfbouwaudio.nl"><img src="http://www.zelfbouwaudio.nl/templates/zelfbouwaudio_www_template/images/logo.jpg" border="0" title="zelfbouwaudio.nl - De website voor zelfbouw audio fanaten"></a>
Voldoet waarschijnlijk prima. Tenzij er natuurlijk een veel mooiere officiële banner is..
Geplaatst: do 10 apr 2008, 10:09
door mischa72
voodooless schreef:@Martijn M: Natuurlijk is het klikbaar

Nu wel ja
Het is geregeld. Ik heb de afbeelding met de link naar onze voorzitter gestuurd.
Nogmaals bedankt.
Groeten,
Mischa
Geplaatst: do 10 apr 2008, 10:47
door Martijn M
voodooless schreef: @Martijn M: Natuurlijk is het klikbaar
Tuurlijk

. Duidelijk nu.
