Pagina 1 van 1

gezocht: extreem high-end audiofiel...

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 14:55
door anonamemouse
...zand. :lol:

in de tri-nextels komt een klein kamertje met wat dempend zand erin, houdt weer wat trillinkjes tegen en zo. wat kan ik hier het best voor gebruiken?

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 15:32
door audiomanics
kanarie-pietjes zand is heel goei poeier!
En niet alleen omdat er de vogeltjes dan zo mooi uit je boxen klinken ;-)
Maar volgooien met kleine loodkorreltjes schijnt ook heel audiofiel te zijn

Kees

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 16:07
door Roland
Nog verantwoorder is loodkogeltjes met zand mixen :)

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 16:11
door Henkjan
zand wel bakken in de oven, plateau rechts om laten draien, temperatuur 153.4°C en van te voren besproeien met tibetaanse thee

(dat van dat bakken is wel serieus, weet je zeker dat t en droog en dood is)

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 16:19
door anonamemouse
ik las op een koreaanse audio website dat een elfenbezwering ook heel goed schijnt te zijn voor "sprankelen". heeft iemand hier ervaring mee?

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 16:39
door b_force
gniffel :lol:


Mjah, als je speaker toch wat mat lijkt te klinken en je wilt wat meer pit hebben, kan je ook wat sambal en wasabi gebruiken.
Goed egaal insmeren en eerst laten drogen voordat je het in de oven doet.
Halverwege even kijken of de smaak goed is.

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 17:01
door audiomanics
b_force schreef:
sambal en wasabi
Blokje trassi in je BR-poort Afbeelding

Verder doet betonmix 't ook wel leuk..

Kees

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 17:11
door Gobla
Zilverzand. Lekker fijn en geruisloos :roll: .

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 17:16
door anonamemouse
hoe puur moet het zilver zijn?

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 18:31
door Gobla
Sterling is genoeg :P.

Gewoon zilverzand:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zilverzand.

Gewoon te halen bij je bouwmarkt. Dit is ERG fijn zand (let op dat je de juiste hebt hierbij).

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 18:45
door arjenh
ik las op een koreaanse audio website...
Wow, respect 8) !

In de oven is nog niet eens zo´n slecht idee als je niet zeker bent dat je zand droog is!

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 18:55
door anonamemouse
arjenh schreef:
ik las op een koreaanse audio website...
Wow, respect 8) !
je moet wat voor je hobbies overhebben... effies een nieuwe taal leren hoort daar ook bij. :roll:
arjenh schreef:
In de oven is nog niet eens zo´n slecht idee als je niet zeker bent dat je zand droog is!
yup. droog is wel zo fijn. bovendien is een larfje genoeg om een gaatje te knagen, en die legt dan ook het loodje...