Pagina 1 van 1

Acoupower

Geplaatst: zo 23 mar 2008, 14:41
door Duck Twacy

Geplaatst: zo 23 mar 2008, 14:47
door Vuurkat
:shock:

10" BR-poorten en 18" drivers.

Te duur voor mij :( .

Geplaatst: zo 23 mar 2008, 15:41
door Boppo84
noteer mij maar voor eentje :D

Geplaatst: zo 23 mar 2008, 16:40
door Duck Twacy
Als je de units achterste voren monteert en je zet er 2000 watt op heb je een fohn of straalkachel.

Check de filmpjes!

Geplaatst: zo 23 mar 2008, 16:44
door Boppo84
alles bekeken :lol:

het lijkt ook nog eens of ze het echt menen dat die dingen het zo fantastisch doen...en mij hebben ze bijna overtuigd!

Geplaatst: do 27 mar 2008, 16:17
door Yewst
Wat een beesten!! :twisted:
Als ik het geld had :D

Geplaatst: do 27 mar 2008, 22:50
door riktw
leuk voor in de auto, ga je meteen een belastingschaal omhoog vanwege het gewicht.

Geplaatst: do 27 mar 2008, 23:03
door Martijn H
Als we ongeveer 11 mensen bij elkaar krijgen, of 11 units kopen, kan ik de Aurasound NS15 voor een "leuke prijs" regelen. 25/30% onder de verkoopprijs. Of NS18/NRT18-8. Filpmjes met gewapper komt mij een beetje "youtube" over..

mvg,

Martijn

Geplaatst: za 29 mar 2008, 10:56
door Duck Twacy
Als je dat serieus wilt proberen moet je misschien ook HT forum inschakelen, voor mensen die een leuke sub willen maken.

http://www.madisound.com/catalog/index. ... ers_id=121

$685 hiero, ofwel circa 400 euro + 25% invoer (schatting),

Mijn ervaring echter is dat additionele kosten wel eens uit de hand kunnen lopen. (mijn 21 kilo bruto Lambda's kosten me zo'n 500 euro aan alle kosten boven op de aanschafprijs van $400 per paar. (dat is dus transport, btw, invoerrechten, handling kst, administratie, opslag, inclaring etc etc. die krijg je voor je kiezen bij airport to airport transport).

Geplaatst: za 29 mar 2008, 16:41
door MidiMaze
Holy crap wat een ding ! Lijkt me wel vet om zo'n ding in de woonkamer te zetten... of achterin de auto... :P mah, geen geld en tijd :(

Geplaatst: za 29 mar 2008, 18:38
door voodooless
riktw schreef:
leuk voor in de auto, ga je meteen een belastingschaal omhoog vanwege het gewicht.
Valt reuze mee :D Het ding is hoofdzakelijk uit aluminum gemaakt en de magneet is van neodymium, lekker compact en licht dus. Verder is de structuur van deze woofer zeer open.

Toch komen ze op 19 KG voor de 15" woofer en 20 KG voor de 18" woofer ;)