Pagina 1 van 1

Generation 2 T-amp

Geplaatst: wo 12 mar 2008, 10:06
door Roland
Hoi,

De nieuwe generation 2 T-amp is eindelijk op voorraad. Hij ziet er wat minder klokwekker radio achtig uit. Een ander voordeel is dat ie nu standaard met een adapter komt. (12 Vdc 3 Amp). De generatie 2 T amp kost 79.00 euro.

Afbeelding

De Super T en de klassieke T -amp verdwijnen uit het Sonic Impact assortiment. De laatste 5 Super T -amps gaan voor 119.- euro ipv 189.- Ik heb nog een grote hoeveelheid klassieke T-amps kunnen inslaan, klassieke T-amps: zolang de voorraad strekt voor 43.50 euro.

Groet Roland

Geplaatst: wo 12 mar 2008, 11:54
door b_force
De oude SITamp moest je zelf nog helemaal voeden toch ?

Heb je van de SITamp nog de manual/gegevens, want hij staat nmlk niet meer op de website.

Geplaatst: wo 12 mar 2008, 11:57
door Roland
Hoi,

Hij staat nog op crafty:
http://www.crafty.nl/producten/t-amp.php

Groet Roland

Geplaatst: wo 12 mar 2008, 11:57
door b_force
ah kijk :P, dank je

Maybe een tipje, maar de Tio Board – PCI Sound Card is ook wel een grappig dingetje :)

Geplaatst: wo 12 mar 2008, 12:53
door Roland
Hoi,

Dank je voor de tip. Ik ben een onnozelaar met computers, dus dat is voor mij een erg lastig product om te verkopen. Ik zou het erg lastig krijgen als ik er vragen over zou willen beantwoorden.

Groet Roland

Geplaatst: wo 12 mar 2008, 16:58
door b_force
eigenlijk is het leuke eraan, dat het niet veel met je pc te maken heeft, enkel dat het een kaart is die in je pc zit (en gevoedt wordt dmv je pc voeding)

Re: Generation 2 T-amp

Geplaatst: za 15 mar 2008, 10:30
door weidok
Roland schreef:
Hoi,

De nieuwe generation 2 T-amp is eindelijk op voorraad. Hij ziet er wat minder klokwekker radio achtig uit. Een ander voordeel is dat ie nu standaard met een adapter komt. (12 Vdc 3 Amp). De generatie 2 T amp kost 79.00 euro.

De Super T en de klassieke T -amp verdwijnen uit het Sonic Impact assortiment. De laatste 5 Super T -amps gaan voor 119.- euro ipv 189.- Ik heb nog een grote hoeveelheid klassieke T-amps kunnen inslaan, klassieke T-amps: zolang de voorraad strekt voor 43.50 euro.

Groet Roland
Een 5 amp 12 vdc trafo erbij lijkt mij geen overbodige luxe :)
Klinkt echt beter... :)
of een aparte voeding zoals de italianse T amp ...
die gebruik ik nu met de Omnes Audio 2.1 T amp