Pagina 1 van 1

wachtlijst DIY events

Geplaatst: ma 10 mar 2008, 20:12
door ambox
Moderator kom ik nu op de wachtlijst na Harryeng of niet gezien ik geen reactie zie op mijn aanvraag .
Groeten Roland.

Geplaatst: ma 10 mar 2008, 20:14
door Henkjan
ff geduld, niet iedereen is elke dag online :D of stuur anders een PM naar de organisator als je denkt dat hij je aanmelding gemist heeft

Geplaatst: ma 10 mar 2008, 20:47
door ambox
Sorry het is niet mijn bedoeling om iets te forceren , dank voor uw reactie henkjan . Nog een vraagje hoe krijg je een emoticon in je bericht dat lukt mij niet ,bleu op computergebied.
Groeten Roland.

Geplaatst: di 11 mar 2008, 11:55
door Wowly
Hoi, de boel is ge-updated. Ben niet iedere dag op het forum, heb nu wat tijd omdat ik ziek in bed lig :cry:

Maar..is a done deal

Wowly

Geplaatst: di 11 mar 2008, 20:18
door audioot
beterschap
audioot

Geplaatst: wo 12 mar 2008, 13:30
door ambox
Beste Wowly, beterschap en bedankt om mij op de wachtlijst te zetten .
Groeten Roland