Pagina 1 van 1

Nieuw ingerichte hobbyhoek .......

Geplaatst: zo 02 mar 2008, 19:39
door HoMeR
In een kast ! (oude garderobekast)
Maar wel alles bij elkaar. Dat was eerst dus echt wel anders.
Toen stond alles verspreid in meerdere ruimtes en een permanente werkplek was er ook niet (op het bureau).
Niet veel ruimte maar het staat nu allemaal in de werkplaats; dus mechanische bewerkingen kunnen er nu zo bij gedaan worden (je hoeft je alleen maar om te draaien :wink: )
En ik hoef nu niet meer midden in een project alles op te ruimen; laten staan, kast dicht, en later verder werken...... :D

8) 8) 8)

Geplaatst: zo 02 mar 2008, 19:51
door b_force
bekend scopeje :wink:

Mooi man, zo'n werkplek.
Als dadelijk mijn kamer af is, komt er een hoek bureau, waarvan een deel dus ook een "hobbyhoek" wordt :)