Pagina 1 van 1
Youtube in post
Geplaatst: vr 29 feb 2008, 18:32
door ovni
Is het technisch mogelijk om ipv bijvoorbeeld een plaatje zo'n embedded youtube filmpje in je post te plaatsen?
bijvoorbeeld:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="
http://www.youtube.com/v/NVt4jOasujc&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
http://www.youtube.com/v/NVt4jOasujc&rel=1&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent"width="425" height="355"></embed></object>
of rechtstreeks:
http://www.youtube.com/watch?v=NVt4jOasujc
Geplaatst: vr 29 feb 2008, 18:45
door Vuurkat
Screenshot maken en uploaden.
CODE: Selecteer alles
[url=http://www.youtube.com/v/NVt4jOasujc]
[img]
http://img258.imageshack.us/img258/8355/testyoutubemd2.th.jpg
[/img]
[/url]
Geplaatst: vr 29 feb 2008, 21:00
door Henkjan
ik heb t wel op andere phpbb fora gezien, we zetten 't op t wensenlijstje (maar deze staat wat mij betreft niet al te hoog)
Re:
Geplaatst: di 29 sep 2009, 21:32
door Marp
Zojuist heb ik een [youtube] tag aangemaakt en als button aan de bericht-editor toegevoegd.
Voorbeeld:
(virtuoos hoogstandje op cello door Giovanni Sollima)
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=I3NkQ00_ZbI[/youtube]
URL:
http://www.youtube.com/watch?v=I3NkQ00_ZbI
Om bovenstaand filmpje te tonen is
enkel het ID uit de url tussen [youtube]-tags geplaatst:
[youtuba]I3NkQ00_ZbI[/youtuba]
Edit
Dat werkte niet met alle youtube video's uit andere landen. Daarom nu gewoon de gehele URL tussen de tags plakken:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I3NkQ00_ZbI[/youtube]
Re: Re:
Geplaatst: di 29 sep 2009, 23:16
door ray5150
Marp schreef:Om bovenstaand filmpje te tonen is enkel het ID uit de url tussen [youtube]-tags geplaatst:
[youtuba]I3NkQ00_ZbI[/youtuba]
youtuba?
Re: Re:
Geplaatst: di 29 sep 2009, 23:36
door Marp
Bewust tikfoutje om de tag niet als film maar als tekst te laten verschijnen.

Re: Youtube in post
Geplaatst: di 29 sep 2009, 23:43
door ray5150
Okee, ikke begrijpen.

Re: Youtube in post
Geplaatst: wo 25 nov 2009, 17:13
door ray5150
Wat heeft dat met youtube,muziek, elektronica, of zelfbouwaudio te maken?
Re: Youtube in post
Geplaatst: wo 25 nov 2009, 17:19
door Marp
Niets. Dat WAS een spammer.