Pagina 1 van 1

indoor Barbeque-en

Geplaatst: ma 25 feb 2008, 18:39
door Penguin
Afbeelding
Ziet er leuk uit maar wel wat goedkoop zo`n grill van een enorme ventilator er op.

Met zijn 2en wel fors uiterlijk ken het geluid niet maar als het niet klinkt zijn het perfecte barbeque`s :P
Afbeelding
Zal wel een beest van een geluid produceren met 200W tetrode

Geplaatst: ma 25 feb 2008, 21:07
door MidiMaze
Damn, lomp is goed :)

Geplaatst: ma 25 feb 2008, 23:32
door Penguin
jawel is ook mijn style maar ja niet met zo`n stomme grill dat maakt het er kits uitzien, vind ik dan net een barbeque lol

Geplaatst: di 26 feb 2008, 10:17
door Pjotr
Penguin schreef:
jawel is ook mijn style maar ja niet met zo`n stomme grill dat maakt het er kits uitzien, vind ik dan net een barbeque lol
Ziet er niet uit zonder lamsbout er op :P :lol:

Geplaatst: di 26 feb 2008, 19:44
door MidiMaze
Tja, kon het echt niet laten... wegens geen tijd ziet het er helaas niet uit :(

Geplaatst: di 26 feb 2008, 22:40
door Jasper Joppe Geers
MidiMaze schreef:
Tja, kon het echt niet laten... wegens geen tijd ziet het er helaas niet uit :(
Ehh, vanwaar dan je onderschrift? :wink:

Geplaatst: wo 27 feb 2008, 19:43
door MidiMaze
Jasper Joppe Geers schreef:
MidiMaze schreef:
Tja, kon het echt niet laten... wegens geen tijd ziet het er helaas niet uit :(
Ehh, vanwaar dan je onderschrift? :wink:
Hehe, prioriteiten stellen he ;)