Pagina 1 van 1
indoor Barbeque-en
Geplaatst: ma 25 feb 2008, 18:39
door Penguin

Ziet er leuk uit maar wel wat goedkoop zo`n grill van een enorme ventilator er op.
Met zijn 2en wel fors uiterlijk ken het geluid niet maar als het niet klinkt zijn het perfecte barbeque`s

Zal wel een beest van een geluid produceren met 200W tetrode
Geplaatst: ma 25 feb 2008, 21:07
door MidiMaze
Damn, lomp is goed

Geplaatst: ma 25 feb 2008, 23:32
door Penguin
jawel is ook mijn style maar ja niet met zo`n stomme grill dat maakt het er kits uitzien, vind ik dan net een barbeque lol
Geplaatst: di 26 feb 2008, 10:17
door Pjotr
Penguin schreef:jawel is ook mijn style maar ja niet met zo`n stomme grill dat maakt het er kits uitzien, vind ik dan net een barbeque lol
Ziet er niet uit zonder lamsbout er op

Geplaatst: di 26 feb 2008, 19:44
door MidiMaze
Tja, kon het echt niet laten... wegens geen tijd ziet het er helaas niet uit

Geplaatst: di 26 feb 2008, 22:40
door Jasper Joppe Geers
MidiMaze schreef:Tja, kon het echt niet laten... wegens geen tijd ziet het er helaas niet uit

Ehh, vanwaar dan je onderschrift?

Geplaatst: wo 27 feb 2008, 19:43
door MidiMaze
Jasper Joppe Geers schreef:MidiMaze schreef:Tja, kon het echt niet laten... wegens geen tijd ziet het er helaas niet uit

Ehh, vanwaar dan je onderschrift?

Hehe, prioriteiten stellen he
