Pagina 1 van 1

Wie heeft ervaring met: VSS Eros Project

Geplaatst: zo 17 feb 2008, 18:50
door Musiclover
Ik heb mijn oog laten vallen op dit ontwerp wat op Speakerbuilder.net staat. Ik heb zin om dit te gaan bouwen, maar dan met de Seas 27TDFC ipv. de SS9500.

http://www.speakerbuilder.net/web_files ... t/eros.htm

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en er wat over wil vertellen?

Alvast bedankt.

Geplaatst: zo 17 feb 2008, 18:58
door dre
hij schijnt nogal een lage impedantie te hebben,waardoor je wel een zeer stabiel versterker nodig hebt.
is de premium 33 niets voor je?