Praktisch vraagje over foil inductors
Geplaatst: za 16 feb 2008, 18:53
Ik wil een nieuw filter bouwen voor mijn Kef 105.2. Het hoogdoorlaat is vrij simpel: twee 3.3uF C's in serie op de +, tussenin een 0.3mH L parallel met de -
De C's worden Jantzen Silver Z-cap, de L is een Jantzen foil coil.
Een vraagje: de L heeft twee lange aansluitstrips van zo'n 10cm, met vertinde uiteinden. Feitelijk zijn die strips veel te lang, mag ik die gewoon afknippen? Of is het moeilijk om nadien rechtstreeks op het niet-vertinde koper te solderen?
Stomme vraag, ik weet het
De C's worden Jantzen Silver Z-cap, de L is een Jantzen foil coil.
Een vraagje: de L heeft twee lange aansluitstrips van zo'n 10cm, met vertinde uiteinden. Feitelijk zijn die strips veel te lang, mag ik die gewoon afknippen? Of is het moeilijk om nadien rechtstreeks op het niet-vertinde koper te solderen?
Stomme vraag, ik weet het