Pagina 1 van 1
CSS: Ze zijn binnen
Geplaatst: di 12 feb 2008, 20:49
door Juoigâ
na lang wachten tijdens het transport liggen ze eindelijk in onze schappen, het 3 tal van CSS!
Geplaatst: wo 13 feb 2008, 13:40
door Olaf Analogue
Heel interessant !, heeft iemand reeds ervaringen met de sub in combinatie met de 18 inch passieve resonator ?
Geplaatst: di 19 feb 2008, 22:52
door Juoigâ
ff een leuk plaatje, de SDX15 samen met de Omnes BB2.01

Geplaatst: di 19 feb 2008, 22:56
door Edo
Geplaatst: wo 20 feb 2008, 17:13
door teacher
omg!
het is echt net een baby speakertje!!
Geplaatst: wo 20 feb 2008, 18:38
door Yannick
Je bedoelt die SDX15? Ja, die is inderdaad schattig!

Geplaatst: zo 25 mei 2008, 22:51
door Martijn M
Yannick schreef:Je bedoelt die SDX15? Ja, die is inderdaad schattig!

Inderdaad!
© Interficior
