Zon, Natuur en Speakers..
Geplaatst: ma 11 feb 2008, 20:03
Foto's gemaakt door mijn Pa en ik vind ze fantastisch !
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Kom je weer bij het topic "het nadeel van een BR poort"Laurens schreef:net een vogelhuisje met die BR poort!
Ik vind ze ook super en super van je pa dat ie dat voor zijn zoon doet! Een teken van respect voor zijn zoon.....mipo schreef:Foto's gemaakt door mijn Pa en ik vind ze fantastisch !
Dat ga jij ook nog wel doen hoorWowly schreef:Ik vind ze ook super en super van je pa dat ie dat voor zijn zoon doet! Een teken van respect voor zijn zoon.....
Ik vind ze ook super en super van je pa dat ie dat voor zijn zoon doet! Een teken van respect voor zijn zoon.....