Pagina 1 van 1

ZBA Luisterdag Breda IV Carpooltopic

Geplaatst: do 07 feb 2008, 23:28
door mischa72
Hallo,

Er zijn zat redenen te bedenken waarom je zou carpoolen:
- Je zit zonder vervoer
- Je vind het gewoon gezelliger
- Je denkt aan het milieu
- enz enz.

Hieronder kan eenieder aangeven wie plaats heeft in zijn auto. Als je ook nog even de volgende zaken aangeeft (mits dit je privacy niet schaadt):

- Naam
- Hoeveel ZITplaatsen
- Route
- Vertrektijd heenreis (ongeveer)
- Vertrektijd terugreis (ongeveer)

Het melden van meerijders kan denk ik het gemakkelijkste via PM en de chauffeurs kunnen in hun aanmeldpost aangeven wie er met hem meerijdt en hoeveel zitplaatsen hij nog vrij heeft.

Groeten,
Mischa

Geplaatst: do 07 feb 2008, 23:34
door mischa72
Ik zal zelf aftrappen:

Naam: Mischa
Aantal vrije zitplaatsen: 2
Ruimte: ca 1m² ca 90cm hoog
Route: Sittard, Eindhoven, Tilburg, Breda
Vertrek heen: ca 8.00 uur
Vertrek terug: ca 16.00 uur (enigszins afhankelijk van programma)

Meerijders: wol5455

Geplaatst: vr 08 feb 2008, 8:04
door Bart_M
Ik heb er een plakkertje van gemaakt.

Tevens:
Naam: Bart_M
Aantal zitplaatsen: 4 (daarnaast een flinke kofferbak)
Route: Eindhoven, Tilburg, Breda
Vertrek heen: ca 8.00 uur
Vertrek terug: Ergens aan het einde van de dag (enigszins afhankelijk van programma)

Geplaatst: zo 10 feb 2008, 23:33
door AatV
Heb plaats voor 3 medereizigers (of minder als er eventueel veel apparatuur mee gaat!)
Vertrek vanuit Delft.
Tijden: op tijd aankomen voor de ochtendsessie en na het avondprogramma.

Geplaatst: vr 22 feb 2008, 22:30
door Penguin
Naam: Martin Rietdijk alias Penguin
Aantal zitplaatsen: geen over maar ....
Ik kan mijn combo inzetten voor vervoer van zware apparatuur
Laadruimte 1,50m diep 1,20m hoog 1,20m breedte (zit een ladekast in)
lading mag tot 400kg (heeft iemand betonnen luidspeakers? :lol: )
Route: van af beneluxtunnel Rotterdam zuid A15, A16 langs Dordrecht, Breda
Vertrek heen: +/- 8.00 uur
Vertrek terug: sàvonds maar voor 22:00 u

Geplaatst: za 23 feb 2008, 1:03
door Henkjan
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....

Geplaatst: za 23 feb 2008, 1:12
door Penguin
Henkjan schreef:
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Ik neem aan mijn aanbod?
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer :wink:

Geplaatst: za 23 feb 2008, 10:31
door Nils_vn
- Naam : Nils
- Hoeveel ZITplaatsen : 3 over
- Route : Wuustwezel - Breda
- Ruimte : Ongeveer 1.5m x 1.5m x 1.5m
- Vertrektijd heenreis (ongeveer) 9u00
- Vertrektijd terugreis (ongeveer) geen idee....

Geplaatst: za 23 feb 2008, 12:27
door Henkjan
Penguin schreef:
Henkjan schreef:
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Ik neem aan mijn aanbod?
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer :wink:
idd. ik meld me wel zo ~een week voor de dag

Geplaatst: za 23 feb 2008, 12:47
door Penguin
Henkjan schreef:
Penguin schreef:
Henkjan schreef:
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Ik neem aan mijn aanbod?
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer :wink:
idd. ik meld me wel zo ~een week voor de dag
Betekent wel Henkjan dat ik geen plaats meer heb voor personen.
Het is een renault kangoo laadruimte zat maar er gaat bij mij een vriend mee, en een kangoo heeft maar 2 zitplaatsen (je mag achterin bij je sub maar de boete is voor jouw :wink:)
m.a.w. je moet wel voorjezelf vervoer hebben

Geplaatst: za 23 feb 2008, 14:37
door Henkjan
da's OK, rijden we colonne :D

Geplaatst: ma 25 feb 2008, 13:48
door Penguin
Henkjan schreef:
da's OK, rijden we colonne :D
Wellicht kunnen er mensen met jouw mee rijden, als je nog 3 plaatsen over hebt :lol:
Mensen Henkjan stelt zijn blik ook terbeschikking :twisted:

Geplaatst: wo 27 feb 2008, 0:53
door Martijn M
Ik ben op zoek naar een plekje vanaf Almelo. Zijn er nog mensen uit het oosten of misschien noorden die naar Bredan gaan? Wellicht kan ik zelf een auto regelen. In dat geval neem ik mijn OB3W's mee.

Geplaatst: do 28 feb 2008, 18:47
door Fritzzz
ik ben ook beschikbaar met drie zitplaatsen. Vanaf Hoogvliet of ergens onderweg (Rotterdam, Dordrecht)

Ik ga de hele dag.

Fritzzz

Geplaatst: za 22 mar 2008, 23:08
door Penguin
Penguin schreef:
Henkjan schreef:
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Ik neem aan mijn aanbod?
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer :wink:
Henkjan helaas ik heb ander werk gekregen en ben daarbij de bedrijfsauto kwijt en het duurt nog wel even voordat ik weer een auto heb.

Geplaatst: do 08 mei 2008, 13:31
door Henkjan
ik denk dat die woofer wel op tijd af zal zijn (in elk geval spelend) maar ik krijg t ding zoals gezegd echt niet in m'n auto. iemand uit de regio of die vanuit t noorden over de A13 naar Breda komt met een grote auto of busje? zitplaats hoeft niet, want ik kan zelf wel met m'n eigen auto komen.

Geplaatst: do 08 mei 2008, 20:13
door audioot
nu ambox met mij meekan heb ik nog wel een paar plaatsjes vrij voor iemand uit de regio gent/deinze
mvg
audioot :wink:

Geplaatst: ma 19 mei 2008, 0:10
door Henkjan
ik schreef:
ik denk dat die woofer wel op tijd af zal zijn (in elk geval spelend) maar ik krijg t ding zoals gezegd echt niet in m'n auto. iemand uit de regio of die vanuit t noorden over de A13 naar Breda komt met een grote auto of busje? zitplaats hoeft niet, want ik kan zelf wel met m'n eigen auto komen.
echt niemand?

Geplaatst: ma 19 mei 2008, 15:43
door AatV
Henkjan,

Kom uit Delft en heb (met de achterbank neergeklapt) een vlakke laadvloer met een lengte van ca. 1,60 mtr.
Als je geïnteresseerd ben, mail dan even..

Aat

Geplaatst: di 20 mei 2008, 17:33
door Henkjan
ik schreef:
ik schreef:
ik denk dat die woofer wel op tijd af zal zijn (in elk geval spelend) maar ik krijg t ding zoals gezegd echt niet in m'n auto. iemand uit de regio of die vanuit t noorden over de A13 naar Breda komt met een grote auto of busje? zitplaats hoeft niet, want ik kan zelf wel met m'n eigen auto komen.
echt niemand?
Aat dus :D het is geregeld :!:

Geplaatst: wo 21 mei 2008, 6:53
door Penguin
De auto van mijn werkgever heb ik niet meer, maar heb nu wel zelf een auto aangeschaft.
Dus heb 1-2 plaatsen over, en een grote kofferbak.
Rij vanaf Vlaardingen - langs dordrecht - Breda
Iemand nog geen vervoer PB mij even en wellicht kan je zo mee.

Penguin alias Martin